Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
*knorr, kurr*
Hmmm, nu blev jag juv hungrig. Satan oxå.
Måste komma från denna stol till sängen någon gång. Träsmaken har satt sig fin i baken.
Jaja, jag vet. Trä mot trä.....
Natti natti girls
*knorr, kurr*
Hmmm, nu blev jag juv hungrig. Satan oxå.
Måste komma från denna stol till sängen någon gång. Träsmaken har satt sig fin i baken.
Jaja, jag vet. Trä mot trä.....
Natti natti girls
Hihihihi, nu kan du ingå under Blubb blubb gänget
Nu e jag här *vink vink*
Lite sent kanske.
Välkommen hem i kylan Abbe.
Jo, jag gjorde fotoboken hos Ifolor.
Hej.
Helt sanslöst. Jag har haft världens huvudvär nu i tre dagar. Den vill inte ge sig. (kan man ha ont i något man inte har???)
Men skall ner till a-huset och göra julkort idag. Skönt med lite hjärngypa oxå *tänk tänk tänk*
Nu är det snart bazar. Ni har väll srivit upp den 29/11
kl: 11-18
Kram kram
Tezz
Kom och köp handgjorda julkort på bazaren. Vi tar bara 20:- st och dom är jätte fina. Jag håller på att stansa hjärtan från bark (trädbark) som en galning.
Så slipper du att göra
Tezz
Inga bihålor och förkylningen är det inte.
Har väll funderat förmycket igen
Hej
Jag har gjort klart alla julkort, det känns skönt. Har handlat massor av nya stämplar. Har stämplat så det yr här hemma.
Har oxå bundit kransar, riktigt kul faktiskt. Så nu är svärfar och pappa glada.
Den snyggaste behöll jag själv
LINUS tackar och vifftar på svansen för gratulationerna
Vi gjorde iordning adventsljusen i går. Så mysigt.
Så nu sitter jag och lyssnar på julmusik och myser.
Jag är nämligen inte hemma nästa helg, skall vara barnvakt.
Det skall vara julmarknad i Kvarnbyn (här i Mölndal) nästa helg. Det tänkte jag gå på med barnen (som jag passar).
Någon som vill hänga på så säg till.
Ni har väll inte glömt att det är nu på torsdag (29/11) mellan kl 11-18 som det är bazar.
Det erbjuds keramik, slöjd, dörrkransar, julkort mm till försäljning.
Hej
Sitter här och undrar varför gud skapade tidiga mornar???
Isen ligger redan på sjön, det är ingen kul att vara vaken så här tidigt när man är döts trött.
Ja ja, det kunde varit värre.....ELLER????
Dax att bege sig till A-huset för att fixa iordning inför i morgon. BAZZZZZZZAR!!!!!!
Abbe, skulle oxå vilja vara i Wien och kolla julskyltningen. Du får titta för mig oxå.
Hej
Helt slut efter en hektisk dag på a-huset. Men några blad finns det kavr och tre tomtar pluss en massa annat.
Carma. Man kan alltid komma dit och handla någon annan dag, om vi inte flyttat det överblivna till våran butik TRILLIN på Bergmansgatan i Mölndal.
Hej
Vaknade nu. Är lite seg efter gårdagens rusch och sök.
Carma
Tänk possetivt, du har iallafall inte fott vinterkräksjukan.
Krya på dig *kram*