Inlägg från: FredagenDen13 |Visa alla inlägg
  • FredagenDen13

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Linum:
    Ev skall vi till Hbg i helgen, men inget som e bestäm till 100%.
    Åker vi ingenstans, så kommer vi gärna till kyrkan!

• FredagenDen13

Hej tjejer!

Bauti:
    Har du fått sålt din klänning?

Vad är det för fel på Linus?
    *orolig*

• FredagenDen13

Hej tjejer!

Bauti:
    Vad skönt att det inte var något fel på Linus.

Min lilla kisse hade ont i svansen i morse.
    Han ville inte ha den rakt upp. Men efter en stund verkade det bli bättre iaf!

• FredagenDen13

Linum:
    Nu börjar det närma sig!

• FredagenDen13

FruTez:
    Jag har börjat småskissa på vår kommande *hoppas hoppas* Usaresa, så nu kommer jag att ställa 100 frågor till dig framöver.
    Bara så du är förvarnad!

• FredagenDen13

FruTez:
    Om du hade fått välja ett ställe i Usa, vart hade du/ni åkt igen?

• FredagenDen13

Vi var ju på östsidan för ett par år sedan.
    Å kommer vi att åka igen, så blir det att vi åker till Los Angeles. Å utgår därifrån.
    Tack för tipset!

Kikar gärna på lite bilder någon dag!

FruTez skrev 2007-10-03 15:30:36 följande:
    Freda: Måste lägga till en grej...Las Vegas och dagstripp till grand Canyon!!!
  • FredagenDen13

Aha... för det hade vi ju tänkt att göra.
    Hade tänkt att hyra bil i 2 veckor... men det kanske vi skall tänka om med?!

Vad kostar det att tex flyga mellan Vegas & Los Angeles?

FruTez skrev 2007-10-03 15:38:12 följande:
    Freda: En sak som vi tänkte från början, var att vi skulle bila mellan Vegas och Los Angeles, men så här efteråt är jag glad att vi valde att flyga. Det finns inget speciellt att se på den långa bilfärden mellan... Vi var på många ställen men ca en vecka på varje så man han verkligen med att se mycket. Så ett tips till är att inte åka omkring allt för mycket.Vi flög väldigt mycket, men det gick superbra på alla resor! Där det strulade var faktiskt mellan köpenhamn och Gbg... hahha! Då kom inte min resväska med på flyget... de andra resorna gick utan problem!
  • FredagenDen13

FruTez:
    Toppen!

Men var "allt" ni gjorde, via Swanson?

• FredagenDen13

Åh vad bra med alla tips!
    Jag drömmer ju lite om en Mustang cabbe... få glida lite rundor & bara njuta.

FruTez skrev 2007-10-03 15:51:14 följande:
    Freda: Har inte prisuppgiften på flyget. De klumpade ihop alla inrikesflygen på sista spec. Vi tyckte iaf. att det var värt att betala flyget och spendera en hel dag extra i L.A. än att ändå få betala för hyrbil och spendera en hel dag med att sitta i bilen...
Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5