Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Fast jag har köpt en ny ansiktscreme. Hade en niveakräm som var för extra torr hy, men den funkade inte heller längre efter usa. Har provat med en Gariner Nutra---nånting och den funkar! Hihi!
Fast jag har köpt en ny ansiktscreme. Hade en niveakräm som var för extra torr hy, men den funkade inte heller längre efter usa. Har provat med en Gariner Nutra---nånting och den funkar! Hihi!
Va mycket hihi det blev!
hihihi!
hohohoh!
hahahaha!
*knäppo?*
Bauti: Men, är det inte fett i nivea och fett i barnolja? Hihi! Tur att vi har nån som kan lite om detta, jag är lite vilse!
Carma: Har en kollega som pysslar lite genom att gör egna smycken och jag berättade för henne att jag gillar att pyssla med kort och hon gav då mig sitt lillfinger. Hon berättade att hon hade funderingar på att kanske testa att göra egna julkort! Hehe! Jag slukade hela handen och började då att försöka "få över" henne på kortmakarsidan! *skratt* Åh, jag berättade om embossing, stämplar och vilka affärer hon kunde gå till och om mässorna och allt möjligt! Hahha! Jag kunde inte sluta! *fniss*
Nibla: Kul att höra ifrån dig! Tråkigt att bli förkyld men med en bra tv serie och nått gott att smaska på så låter det inte så farligt!
Carma: Jag satt och funderade, va tar man med sig på söndag då? Jag har alla mina grejer som stämplar, dynor, snören, sax, lim, blommor, embosspulver osv. i fyra skokartonger och papper i två pärmar och en plastväska. Ska jag ta med mig allt det??? Vill inte stå där sen och så tänker ni att jag måste vara helt qrazy när jag kommer inklampande med alla mina grejer! Vill inte sitta där med för lite heller och tänka åh, varför tog jag inte med mig det pulvret eller det pappret... Åh, jag hatar att vara ny på nått nytt! *skratt* (svårt att vara annat eller?!?!?) Hahaha!
Carma: Har massa frågor!
Så jag kan komma med mina fyra skokartonger och mina två pärmar med papper och jag behöver inte ta med ebossfön?!
Har funderat på lim. Måste man ha ett speciellt sorts lim när man ska limma tex. två papper eller går det bra med ett billigt från tex. Coop? (Det har jag)
Stämpla upp, låter bra! Jag antar att ni har grymt många fler stämplar än jag! Hihi!
Dax att gå hemåt, trevlig kväll tjejer!
Carma: Åh, låter bra då att jag inte behöver känna mig udda med mina kartonger! hihihi!
Jag är så glad, vi fick våra foton idag som vi tänkte ha som tackkort och det var rätt mått så vi behöver inte ens skära till dom utan dom passar perfekt i kortet! Beställde dom för 98 öre st på extrafilm.se i fredags och vi fick dom idag, ganska snabbt tycker jag. Nu behöver vi bara åka in till stan och köpa korten att sätta fotona i. Sen ska vi embossa lite och därefter ska det nog vara klart! *tjohoo* Börjar se slutet i bröllopstunneln! Hehe!
Hej tjejer!
Nibla: Inte kul att vara sjuk, hoppas det går över fort!
Carma: Maken sa igår att om det är så att jag inte är i rätt form för att köra på söndag så kan han köra mig! Va gullig han e!! Jag tror faktiskt att jag kommer på söndag, är så pysselsugen och tror inte att det kommer att bli så superduper sent trots att det är ett trettioårskalas vi ska på! Jag hör av mig!
Förresten, va ska du pyssla med, blir det mest julkort nu?
Carma: Då tar jag också med mig mitt julhumör! hihi! Hur många brukar det bli totalt? Jag har letat igenom min mail och jag har tyvärr inte sparat vägbeskrivningen så den får du gärna maila över igen!
Linum: Roligt för dig att du trivs på jobbet! Jag har fullbokat i helgen, på lördag 30 års kalas och på söndag antingen bakfylla eller pysseldag med Carma! Hahaha! Vet inte än!
God morgon tjejer!
Nibla: Linum lånade även två vaser av mig, det är dom hon pratade om. Hoppas du mår bättre idag och att förkylningen är på väg över!
Carma: Jag får höra av mig ang. pysselträffen på söndag, vill hålla det lite öppet! Hehe!
Linum: Va sägs om nån dag i början av nästa vecka istället?
Vet inte om jag kan gå till Nibla den 23:e... sambon har tydligen lite planer... Allt är så osäkert än! Han har nått fuffens för sig, hehe!