Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Förresten, jag mailar er strax!
Förresten, jag mailar er strax!
En del av er är nu mailade! Hehe!
Frujj: Menar du alltså att det finns en sådan form! *impad* Jag har nämligen en vanlig rund form hemma med löstagbara kanter, men ingen med vågiga.
Jag har en rund, låg glasform med vågiga kanter och en rak, rund form med avtagbara kanter... jag har hittat ett supersmarrigt recept på en paj och där stod det att man skulle ha en sån där konstig form... funderar på om det inte ska gå med den med avtagbara kanter... jag ska inte baka det idag eller så, utan det var mest en fundering jag hade. Har aldrig hört talas om en "krusad springform". Tyvärr var det inte mer spännande än så!
Carma: *flämtar förnärmat* November tråkig? Det är ju den bästa månaden, då fyller ju jag år! *slår ut med armarna!*
*fniss*
Jag håller med, november är ingen höjdarmånad! Hehe!
Frujj: Om man säger så här, tur i oturen att du inte stannade kvar fyra dar till och fick dela födelsedag med jesus! Hehehe!
Carma: Detsamma! *vinkar*
Frujj: Blev det mycket gjort idag?
Morsning!
Det ska bli kul att se några av er ikväll!
Eftersom alla ska ta med sig lite ätbara grejer ikväll så kände jag att jag också vill bidra med något, så jag bakade en liten väldigt enkel chokladkaka igår som tar med mig ikväll. Jag tror att den kommer att passa alldeles utmärkt som ett tillbehör till Carmas pasionsfruktskaka och Frujjs glass!
Pratade med en kollega nyss... då sa jag till henne att "min sambo" bla bla... *fnissar* hur länge tar det innan man vant sig???! *skratt*
ab. För personer som jag inte känner så väl som tex. arbetskamrater på andra orter och som inte vet vad min man heter, då brukade jag alltid säga min sambo eller sambon.... tydligen har jag sagt det så ofta för jag kan int sluta! Hahaha!
Carma: Ser fram emot att se din nya frilla!