• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

hafte en perfekt helg hittentills. igår var två väninnor hemma, slappade i soffan, drack för många drinkar o fnissade. De sov över och idag har vi varit i ALingsås. Shoppat lite, fikat o tittat på folk. Himla mysigt. Nu är jag alldeles ensam hemma och njuter i fulla drag. Slagit in julklappar, lagat mat o dricker lite vin. Life is very nice.

• Ab fab

åh så skönt. jag skall nog se om inte badkaret lockar snart.

• Ab fab

god morgon

addiz- det vore kul om du kom. du vet väl att träffa oss är uppiggande

jag har med mig fotoboken- kom ihåg den.

det har varit en bra helg. I fredags hade jag två väninnor hemma. Vi drack för mycket vin och pratade alldeles för mycket. De sov över så på lördagen gjorde vi julshoppingtur till Alingsås. Det är mysigt med en sån liten söt stad. handlande inte så mycket men fikade desto mer.

igår blev det först teater - don Carlos på Stadsteatern. fares Fares var mycket bra. Sen middag på Tara's. Himla mysigt. hade namnsdag igår men glömde tom mamsen bort...

Vilken tid idag?

Hoppas ni hade en mysig pysseldag

• Ab fab

Hoppas du hittar energi och lugn tezz. Synd att du inte kommer, jag hade sett fram emot att träffa dig. Men jag håller med... det måste ju vara Frujj:s träff snart Skall du o jag ha tillsammans?????

• Ab fab

ja existensiella tankar är jobbiga. Och vanliga efter stora steg/beslut. Det är nyttigt att tänka tankarna, man blir en bättre o lyckligare människa. Jag tror att du även behöver fundera över jobb o karriär en extra gång. Jag tror det är nyckeln till många funderingar. O om du behöver bolla idéer så finns vi här.

Vi får boka in en dag i januari eller så för att skaffa dig en vision och plan för yrkeslivet.

O inredningshjälp står vi gärna till tjänst med

• Ab fab

va kul att du kommer Linum. det blev ju en kortis senast i vardagsrummet.

tezz- bra att du tänker. det tar mycket kraft att tänka i stora banor. Många promenader är bra för att rensa huvudet

• Ab fab

o va kul linum att få se albumet. saknat dig också. vi får boka tider för allmäna chat. 21.00 onsdag kväll o så där*s*

• Ab fab

God morgon
    tack för en trevlig fika. Addiz bilder på klänningen, Linums härliga bilder från bröllopet... Så kul att se! tack för skjussen carma, det v ar skönt att bli levererad vid dörren. Orkade tom att tvätta två tvättar sen

tezz- vi saknade dig. hoppas tankarna kommer mer o mer på rätt stället.

frujj- stackare. hoppas du piggar på dig o att den unge mannen inser att han sover bra i sin egen säng

• Ab fab

det skall bli kul att se dina bilder frujj. efter jul o nyår borde väl bli bra.

jag har så få planer i januari- bara en inplanerad resa (o det är en trevlig resa. avdelnignsmöte på ett spa i bayern). hur skönt som helst.

• Ab fab

sauerkraut o spa... klart du får plats

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5