• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Addis: Trist med förkylning. Kul att det funkar med nya hunden. Måste erkänna att jag är lite nyfiken.

• Carma07

Är lite nyfiken på vilka som kommer på fikat imorgon.

• Carma07

Addis: Var inne och kikade på nytillskottet. Vet inte ännu hur man svarar på facebook. Håller med bauti...såååååååååå söt. Hon ser ut som en jättestor bomullstuss.

• Carma07

Godmiddag i tråden. Idag är det inte lika stor ångest för att inte hinna med bt när jag vet att jag träffar er ikväll. Kul att vi verkar bli några stycken ändå.

bauti: Hoppas allt går bra på blå stjärnan.

• Carma07

Jaha, det var därför jag inte hittade den utan att logga in.

Linum: Hur går det med nagellacket?

• Carma07

Godmorgon

Tack för en himla mysig fika. Skönt att se att du är så lugn Linum.

Frujj: Kul med lite omväxling på jobbet. Hinner du hem tills på lördag?

• Carma07

Godmorgon

Lustigt! Jag skrev ett inlägg här till Tezz igår kväll och det är borta nu. Undrar om det beror på att jag skrev vad jag skickade till henne på facebook och sådana starka varor får man inte skicka här.

Igår var det trädgårdspyssel och jag dirigerade mannen att kapa några grenar till på äppelträden som jag inte nådde. Vi rensade även i björnbärsbuskarna så vi kom åt vinrankorna lite bättre. Och längst ner hittade vi en liten, liten klase med blå druvor och tog varsin smakbit. Gott, men som sagt, inte mogna. Men de är urgulliga. Skulle fotat klasen igår, men glömde det. Hoppas den är ok tills ikväll.

• Carma07

Idag har jag inte haft tid att vara här. Och ikväll har jag hängt på facebook när jag inte har städat eller kollat Heroes. Var och hämtade korten som ska användas till tackkorten, men jag har troligtvis beställt dem i fel storlek. Ändå mätte jag på provfotot. Men det står samma i mitt mail som deras beställning. Ska kolla om det går att gå in på hemsidan och kolla gamla beställningar och se om det verkligen har blivit rätt. Inte roligt!!!

• Carma07

Nides: Vad är det för dans du går?

• Carma07

Halloj i stugan

Tezz: Jag kommer att göra omslagen till tackkorten själv. Och visst kan jag anpassa storleken efter fotona, men då passar de inte i kuverten. Ska försöka klippa till dem och se hur det blir annars får jag väl beställa nya.

Linum: Så spännande imorgon. Ha nu en underbar kväll på hotellet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5