• Nides

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

hahahaha
    söt du är tezz!!

• Nides

Gud vilka glada kort... Ni ser såååå lyckliga ut.

Helt underbart!!!

• Nides

Hej hej
    nu var man hemma...
    Ska byta om o dra till dansen. Jippi!!

Nån här?

• Nides

Godmorgon tjejer... Och specielt bauti om hon är fortfarande vaken...

Vi var och hämtade korten igårkväll.. Guuud vilka fina kort.. hihihi..
    Hon hade ju framkallat 350 bilder o gjort 4 förstoringar. Sen fick vi alla kort både i högupplösliga o lågupplösnliga på 3 st. DVD-skivor. Saken är det att allt det känns såååå mycket mer än vad hon har fått betalt för.

Men hon är ju helt underbar. Så himla go människa..
    MEN, jag har inte sett alla kort ännu. Bara de som var trykta. Tänkte att jag skulle se de nu på jobbet men våra datorer har inte DVD-läsare. :(

Carma & Tezz: Jag går på Music Video Disco... hahahahahaha askul. Men vi valde fel kurs egentligen. Nästa termin blir det street. Yo, waz up?

• Nides

Jag ser hemskt rolig ut när jag dansar iaf. :)

• Nides

Nu ligger det lite bilder på hemsidan....

Jaaaaaaaa

• Nides

Tack tjejor... hi hi hi

Jag har såååå ont i magen. Tror att Mensen är på väg... Aj aj aj aj... jag har ju fått en jätte finne oxå

• Nides

Jag vet inte vad jag ska göra med kläningen. Jag har inte ens tvättat den. Usch!

Jag var sådär nöjd med kläningen. Men det var ju inte hennes fel. Min mens blev försenad på grund av all stress o jag var ju svullen som F*n. Så klänningen satt åt mer än det skulle. Jag hämtade den på torsdagen. Hon erbjöd sig att fixa till den åt mig o så att jag kunde hämta den på fredagen... men kände att jag inte ville stressa. Så det blev som det blev. :( :)

Apropå korten Tezz, så är det sååååååååå mycket jag hade viljat ändra på vår dag. Men Det var fortfarande HELT FANTASTISKT. Den lyckligaste dagen i mitt liv. Hitills!!!!

• Nides

Bauti: Vilka underbara kort.... WOW

Du är såååååå vacker! Nu blir jag bara såååå ledsen att jag inte var där när du gifte dig.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5