Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tezz: Har inte tänkt att göra en ram runt kortet. Gör ett vanligt kort och så sätter jag kortet på ena insidan. Det får räcka så. Vad skönt att det ordnade sig med klänningen.
Tezz: Har inte tänkt att göra en ram runt kortet. Gör ett vanligt kort och så sätter jag kortet på ena insidan. Det får räcka så. Vad skönt att det ordnade sig med klänningen.
In och önskar en trevlig fredag. Hoppas att jag träffar många av er imorgon.
Abbe: Kan vi höras av ang samåkning. Jag har bil.
Nu har jag tagit en lång promenad hem. Vilket underbart höstväder det är. Nu ska jag få i mig lite mat och snabbt städa klart det som inte blev av igår och sedan blir det datorkväll. Min bror kommer hit så han och J kommer att vara upptagna med poker så då gör jag väl mig upptagen med facebook eller nått.
See Yaa
Hej Frujj, kul att ha dig tillbaka. Kommer du med imorgon på Linums bröllop?
Tror det är 1600. Det är vad jag planerar iaf. Kanske bäst att kolla upp det för säkerhets skull. Det borde stå på deras sida.
Vilket underbart väder för Linums bröllop.
Ab och Nibla: Fortfarande intresserade av skjuts? Har inte listat ut ännu när jag/vi behöver åka. Har ni koll på vart kyrkan är?
Linum: Vilket toppenbröllop på årets vackraste dag. Ni var så himla fina och buketten var riktigt häftig. Och så vackert och fint de sjöng i kyrkan. Hoppas att ni får fina och bra dagar på Gotland.
bauti: Jag kunde bara inte låta bli och nominera dig till ninja på facebook.
Linum: Ha det superduper på er miniresa.
Nides: Förstår att ni har svårt att välja. Tycker era bilder är helt underbara.
Man kanske skulle haft ett prov-bröllop innan man hade det riktiga. Ett genrep. Med fotografering förståss så man även kunde se till att man fick sådana foton som saknas.
Jag har börjat skriva med mitt nya namn nu när jag handlar, men undviker oftast att säga det fortfarande. Ska bli skönt när man har vant sig och det inte känns konstigt.
MissP: Kul att se dig här igen. Det var ett tag sedan. Skönt med fast jobb, men ack...vilken underlig arbetsplats du verkar ha.