• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

...linum ha mail från abbe...

• Linum

addiz: ta gärna kvistar med nypon om du kan (om du inte sticker dig).

• Linum

Abbe & bauti: Jag förväntar mig något i stil med följande på fredag...

• Linum

Hej på er!

Tillbaka från floatingen på hagabadet. Härligt - kan absolut rekommenderas! Vi har hämtat våra ringar och köpt ost till vår flaska Amarone som ska drickas upp imorrn kväll på hotellrummet *mums*

Allt under kontroll här annars.

• Linum

Här är jag!

Ska bege mig in till stan och lämna lite pärlor till floristen, köpa en riktigt fin whisky till organsten och köra fel - för det brukar jag gör...

Dan före dan idag. Känns jättespännande, men är fortfarande inte nervös, tro det eller ej. Idag blir det fullspäckat schema, så jag får se om jag hinner in här igen. Checkar in på hotellet klockan 15.

Må väl allihop, och till er som jag inte ser imorgon får jag väl säga: Tack för allt stöd och hjälp. Tack för att ni finns. Nu gifter sig Linum!

*pussar på alla mina bt-tjejer*

• Linum

bauti & abbe: Fick ni listan igår kväll?

• Linum

Älskade, älskade vänner - alla som hjälpt till på ett eller annat sätt vid vårt bröllop... Ni är fantastiska!

Vi hade en sådan underbar dag! Är dödströtta och har precis öppnat alla presenter. En sak är säker... Vi kan fylla på vårt whiskyförråd med ett stooooort antal fina flaskor! Flyga ballong ska vi också göra *pust*.

Nides: Tack för skjutsen! Guld värt! Champagne och salta pinnar i Mölnlycke centrum skall sent glömmas! *puss*

Abbe & Bauti: Vilka brudar! Ni fick så många komplimanger för ert "bareri"... Ordet "underbart" räcker liksom inte till! Tack så hemskt mycket för hjälpen!

Jag skriver mer imorgon!

ps: bilder ligger på Jenny Blads blogg...

• Linum

Addiz: Tack! Du missade verkligen nåt Tar du inte min florist, så skjuter jag dig... Min bukett var helt makalös! Har aldrig sett något liknande! Det kommer bilder på den.

Nu ska vi snart börja packa ihop oss för att åka till fel sida Sverige och Gotland.

*kastar slängkyssar på alla mina vänner*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5