• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tjejer: vad sägs om Café Brogyllen? Nästan vid domkyrkan...

• Addiz

Japp. Har aldrig varit där, men det verkar mysigt.

• Addiz

Carma: menar du att Brogyllen är stökigt eller inte stökigt?

• Addiz

hej tjejer!

Jag röstar för Brogyllen, eftersom jag tränar typ uppe vid CSN, och då blir det nära för mig.

Jag hade gärna gått på mässa, men enda gången jag kan är söndag morgon kl 10-12, sen är jag busy. Nån mer som kan/vill då?

• Addiz

Tez: jag vet inte riktigt, men jag har gått förbi där många gånger och tänkt att det vore roligt att gå in där och fika nån gång. Det ser så mysigt ut. Är dte nån som har varit där förut? Försökte hitta en hemsida på nätet, men verkar inte finnas nån... De har fått ganska bra betyg i semle-testning iaf :)

• Addiz

Carma: det är lite osäkert än, men jag hör av mig via SMS isf, OK?

• Addiz

Hej tjejer! Jag kommer tidigare. Gick halvvägs til jobbet imorse, så jag behöver inte träna mer idag =) Måste dock till Panduro och Pärlhuset innan, måste köpa två pytte-katbinhakar typ, och en plattång utan räfflor. Stannar dock inte så länge. Måste bli färdig med inbjudningarna! Ett jävla pill! =( Men de blir såååå snygga! =) Tänkte skicka ut de i veckan ju!

• Addiz

Tack för igår tjejer! Det var jättetervligt (as always...)
    *kram*

• Addiz

Tez: vilken otur =( Men tror du inte han blir glad iaf? Om inte annat kan du sälja dem på tradera, dyrt, iaf om biljetterna tar slut nu ;)

• Addiz

Hej tjejer!
    Hade jättegärna kommit och pysslat på söndag, men jag tror inte att jag hinner. Dels måste vi får klart inbjudningarna, och dels ska vi på operan kl 15... Fast jag vill ju gärna, har beställt "hemliga paket" med papper, från Magdas Scrapbooking. Det kom idag, så jag har jättemycket fina julpapper som jag vill göra kort av...
    Men det får bli nån annan gång...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5