• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

om en månad är vi snart där Nides

• Ab fab

jag hämtade mitt pass igår... fy fasiken va jag såg ut. Till o med R sa... det var inte vackert....

Nya bilder på min blog- nu är det delar av dem vi tog på stan (de som förstörde frisyren *s*)

• Ab fab

ja nides vilkene tur att du kom hit!

vi har redan ätit kanelbullar- hörde inte era diskussioner om vikt...

min klänning skall användas på cocktailparty i Buenos Aires. Lite lättare när den är brun*s*

ang namnbyte- pass, first card, visa, info på jobbet (mejl, inloggningar osv), sas eurobonus har jag ändrat manuellt

• Ab fab

Tezz- tack för din söta kommentar om mina ben*rodnar men gör cancansprarkar*

tackkort- skickar till frisöen (hon var ju vår weddingplanner), make upartisten, vigselförättaren och restaurangen. tror inte att det blir fler. sen till alla som var där, alla som skickade kort, telegram etc

• Ab fab

nja... jag är här så kan man väl säga

• Ab fab

jag vet inte- jag kanske borde åka hem men ännu inte fått samlat ihop mig

• Ab fab

god morgon

fasiken.. tappade precis ytterligare en nagel... men som Bauti säger har de ju suttit i sex vecor.... tiden går fort.

En fantastisk morgon, älven är så vacker. Spegelblank och solsken, Älvsnabben som klyver vattnet.

Igår träffade jag min grupp från konstnärskalaset. Hade en himla trevlig kväll med vin o massa skratt.

idag blir det soffa o vin med god vännina. Så skönt det skall bli

• Ab fab

nides... du fixar väl dansuppvisning när vi är i Bohuslän... det är ju ett perfekt inslag i helgen

• Ab fab

nides- jag ser fram emot att se bilderna. lägger du ut några på er sida

• Ab fab

nides- jag ser fram emot att se bilderna. lägger du ut några på er sida

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5