Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tezz: Till när behöver du den?
Jag tror jag har en, kan ta med den på fredag i så fall
Tezz: Till när behöver du den?
Jag tror jag har en, kan ta med den på fredag i så fall
hmm blev just osäker men jag vet att jag har en form som är småvågig om man säger så. men sen funderar jag på om botten är löstagbar
blev oxå nyfiken vad ska du ha den till?
*undrar*
hihi en runda i trädgården o hem igen, detär lagom i sånt här väder. FY det har varit helt mörkt hela dan!!
haha tänk en annan som fylller fyra dagar före julafton.... kul...
Tezz: ja hade jag stannat kvar fyra dar till så hade nog inte min mamma varit så nöjd eftersom jag redan hade stannat tio dar för mycket
Tezz igen: vilka pinsamma frågor du ställer *harlkar mig generat*
Godmorgon! Ett snabbt hej från mig! Nu är vi hemma igen efter en härlig vecka på Fuerteventura! Gött väder, massa sol, god mat och massa bad...
Hoppas allt är bra med alla!
Kram!
Tezz: Det kan finnas korgar på Lagerhaus ibland. T o m på Coop kan det finnas korgar. Där köpte vi våran till bröllopet.
Abbe: All Inclusive var suveränt! Kanongod mat och massor att välja på!
SKa berätta mer om resan i ett mail när jag hinner.
Jag har lagt ut massa bilder på våran blogg!
Hej på er
Idag ligger jag hemma sjuk, har feberkänsla och ont i kroppen usch.. Hoppas inte det är influensa. Har lilleman hemma oxå för jag orkade inte köra till dagis imorse, nu sover han men förut körde han full fart här.... sen deckade vi båda två på soffan till nåt sånt där skitprogram på tv...
Vad händer på söndag? *nyfiken*
Addiz: får jag lov att utnyttja dina yrkeskunskaper och få hjälp med att tolka några rader i ett testamente?
*ler med huvudet på sne och försöker se snäll ut*