Inlägg från: kassandra |Visa alla inlägg
  • kassandra

luleå brudar vart tog nivägen ?

Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.

• Svar på tråden luleå brudar vart tog nivägen ?
  • kassandra

hallåjsan ingen där hoho?

• kassandra

hejsan jag ska gifta mig 30 augusti 2008 i råneå kyrka .
    bokat och klart . Men det är svår med vissa detaljer som vart ska man fira bröllopsnatten ? Vem ska städa efter middagen ?
    Sådana små praktiska grejor . Klänningen är klart! / ha det bra på er K

• kassandra

Ganska dåligt med luleå folk här va!
    hallå!

• kassandra

hejsan angående banden du söker titta om dom har på detta företag www.stoffochstil.se/ dom har ej sakerna på hemsidan men dom har mycet band tyger mm och mycket är avsevärt mycket billigare hos dom!

• kassandra

Jag ska ha rosa, silver och vitt som tema men det är svårt att hitta rätt rosa nyans ej för mörk och ej för ljus ojoj e man tokig eller:)

• kassandra

Vi ska gifta oss i råne kyrkan den 30 augusti .
    Vi ska ha middagen på jämtögården .
    Men vart ska man ha bröllopsnatten vi vill ha öppenspis järna en timmer stuga och stortbadkar .

• kassandra

hejsan hannapanna hur får man in en bild vid sitt namn när man skriver ? Hoppas du hittar ditt band jag har silver snoddar till våra inbjudningskort .

• kassandra

tack hannapanna det ska jag göra ska bara hitta en bild .

• kassandra

se så där ja mycket roligre TACK!!

• kassandra

har ni några tips på roliga bröllopsfrisyrer med volym längd slöja och tiara hjärna lite dramatiska och annorlunda.Smink tips är också uppskattat har fått ide torka ska göra sminkningen själv .Kanske ni har några roliga länktips med dukning inredning av festlokalen svårt att få en lokal att se magisk ut : ) .

• kassandra

Hejsan hur går det för er med era bröllopsplaner ?
    Hoppas det går bra jag har köppt 7 rosa krukor i dag kul va.
    Vet ni vart man kan köpa murgrönsslingor till ett bra pris ?

• kassandra

hallojsan är det någon vaken?

• kassandra

tevlig helg alla brudar inorr hoppas vi får mer snö!!
    Hoppas att ni har det bra !Och att det går bra med alla era planeringar !

• kassandra

jo det vore kul med en hemsida men det får vi ej här på bt men gå till anderssons dom har goda tårtor!

• kassandra

Jag måste bara be er att var uppmärkssam på tårtan min vännina hade beställt där tre olika stora röda tårtor hjärt formade och fått tre lika stora röda runda tårtor så se till att kommunikationen blir bra att dom verkligen förstår hur ni vill ha det. Vad tar dom per bit i gammelstad ?
    Vi gifter oss 30 augusti 2008 i råneå kyrkan. Har gjort inbjudnings kort,tack kort ,gästlista, köper bordsdekorationer för fult,bokat kyrkan och lokal,köppt näbbkläder& fixat kock .
    Vill hitta någon bra mat / buffe till brölloppet det är svårt att hitta något orginellt.

Svar på tråden luleå brudar vart tog nivägen ?