Inlägg från: hannapanna2008 |Visa alla inlägg
  • hannapanna2008

luleå brudar vart tog nivägen ?

Hej!

Jag ska gifta mig nästa sommar i Luleå, närmare bestämt 12 juli!

• hannapanna2008

Ja... Vi verkar inte vara så många, ännu. Det kanske kommer fler efter nyår, kanske många som tar chansen att fria då

Hur går det med era planeringar?

Jag ska börja köpa material till inbjudningskorten men jag har ett problem, jag hittar inte siden/organzaband i den färg som jag vill ha. Jag vill har mörk cerise, inte för lila utan mer mörkrosa typ. Finns ingenstans, endast cerise, vinrött och fuchsia. Kanske får tänka om och ta silverband istället, hmm...

• hannapanna2008

Ohlssons, ja det ska jag fråga om dom kan göra. Bra idé!

• hannapanna2008

Vi ska gifta oss i Domkyrkan och sen ha festen i Rutviks bygdegård. Vi kör mest troligt blandat catering och eget.

Om ni vill hyra en restaurang så är Bryggeriet jättefint och nära (om man gifter sig i Domkyrkan), hade en kompis som hade sin bröllopsfest där.

• hannapanna2008

kassandra: jag har beställt katalogen från stoffochstil, nu är det bara att vänta på den...

Ang stuga för bröllopsnatten, hmm svårt. Jag ska funder lite, återkommer om jag kommer på nått bra!

• hannapanna2008

Du går på din sida, presentation och så längst ner på sidan kan du infoga en bild. Klart!

Om jag inte hittar färgen på bandet byter jag till silverband och sätter in ett papper i den färgen istället...

• hannapanna2008

Höstbrud 2008: Jag ska oxå beställa från Gammelstads konditori tror jag, har bara hört gott om dom.
    vet du hur du vill ha din tårta, utseende och smak?

• hannapanna2008

Vad trist att höra att tårtan inte blev bra, man vill ju att allting ska vara perfekt denna dag! Tror att Gammelstads konditori tar ca 21-25 kr/bit så priset är ju bra.

Jag är lite inne på chokladbotten med fyllning av vitchoklad-mousse och passionsfrukt. Har ett kort i mitt galleri på en tårta som jag tycker är så himla fin. Vårt färgtema är creme, silver och mörkcerise.

Kassandra: har du kollat med Kyrkbyns kök och matsalar? Det är en gourmetrestaurang som även har catering. Superbra mat verkligen!

Svar på tråden luleå brudar vart tog nivägen ?