Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Jag kan haka på här. även om vi inte bestämt nåt nämvärt än, det e bara i första planeringsfasen än så länge.. men vi bor utanför Töreboda
Jag kan haka på här. även om vi inte bestämt nåt nämvärt än, det e bara i första planeringsfasen än så länge.. men vi bor utanför Töreboda
var ska ni gifta er? och ha festen?
det är så roligt o höra om folk som bor i närheten! Har spanat in de flesta lokaler runtomkring mariestad...
Vi ska gifta oss borgerligt, men är inte säkra på var än, funderar på lugnåsgruvan eller ngn borgruin... Fest vet vi inte om det blir, kanske bara bjuder närmsta familjerna och har fin middag o sen sticker utomlands istället...
åå smedjan, ja det verkar mysigt! Var där på julmarknaden förra året. Kan nog bli riktigt häftigt med brasa i spisen o sådär
Ah va mysigt! ja Moholms herrgård har vi kikat på med, det är så vackert och ligger så fint med vattnet!!
Verkar vara riktigt bra mat o service med. ska ni ha mycket gäster?
Tyvärr tror jag det blir lite för dyrt för oss...
hihi oj va ni skriver mycket här, och va ni hoppas mellan ämnena
Jag säger chokladbollar... tycker det är lite onödigt att använda ord som kan såra ngn
underkläder har jag inte tänkt på än, tror jag ska ha några som passar klänningen och sitter bra, och strunta i om de inte är supersexiga. Chansen är ganska stor att man bara slocknar på kvällen ändå har jag förstått!
Idag var jag ute och kikade vid Askeberga skeppsättning! Det vore ju ganska coolt ställe för en vigsel tänkte jag!
Men om man skulle göra det, vad har ni då för tips på festlokal? Egentligen skulle det vara skönast med nån slags restuarang som kan stå för allt, så man slipper fixa catering till lokal o hyra personal o allt, utan att allt e klart. Moholms herrgård e ju inte alltför långt från skeppsättningen, men för dyrt... finns det nåt annat mysigt ställe i närheten av Tidan?
Jo jag ska ner lite till. har tagit tio kilo juli-aug men nu har det stått still ett tag... Men jag har tid på mej, då vi inte satt datum än
Ja såna dyra sidor vågar jag knappt glutta på, fååår bara inte hitta en drömklänning där, då äre kört sen
Hannahpanna. jag ska inte gifta mig än, men jag vet att just vid bröllop som infaller i semestertider är det alltid bra o vara tidigt ute. kanske du kan informera de viktigaste (familj och nära vänner) redan nu om datum, och sedan skicka ingjudan i februari-mars?