Inlägg från: Novemberbröllop08 |Visa alla inlägg
  • Novemberbröllop08

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Nån i Skövde som vill ta en fika, prata bröllopssnack mm, snaaart. Let me know! Har nästan 1 år kvar men vore kul med lite tips och ideér eye to eye.

• Novemberbröllop08

Btw ny här, glömde pres mig. Bröllopet sker den 15 nov 2008. Mycket är redan bestämt såsom kyrkan=våmb, mottagningen=karstorp, prästen klar, fotograf klar, live band klar, trycksakerna bestämda, färgtema= guld & Rött.

Längtar som F**.

Fråga på om det är nåt.

• Novemberbröllop08

Även om allt ert inte är klart än så har ni ju lite tid på er ändå. Så kul med husbygge.

Liveband och liveband, vi ska ha en kille som heter Lasse Lee Ericsson som spelar. Bara han lr några av hans muskipolare, vet inte än. Han är underbart bra, mest 60-tals musik dock men det gillar vi. Han brukar spela på lördagar på Skafferiet i Skövde.

Å så kul att nån vill träffas och fika. När, var?

tolonta skrev 2007-12-05 20:47:19 följande:
    Hej hej Novemberbröllop08, välkommen hit!Även om du ger mig ångest... Jag ska gifta mig 1 augusti (ja, en fredag...) och lokal, kyrka och tema är det enda som är helt klart. Allt annat är mer eller mindre oklart... Bygger hus samtidigt också, så det är fullt upp. Men när vi gjutit grunden så ska det lugna ner sig litet, så då tar jag gärna en fika och pratar bröllop :) Vad har du för liveband? Är på jakt efter ett bra sådant.
  • Novemberbröllop08

Jag hänger på fre den 14, sååå kul. Nån mer?

Usch då så tråkigt ang klänningen, hoppas det löser sig. Själv har jag lite tid kvar än men jag spanar såklart på nätet.

Mickes tös skrev 2007-12-06 09:22:21 följande:

fika låter kul, jag är gansak flexibel så någon annan får gärna ge ett förslag annars kan jag kasta ut fredag 14 december som ett bra datum för mig Annars så deppar jag lite fick precis reda på att de nya klänningarna jag fastnat för var ännu dyrare än den jag hade fastnat för innan... usch varför ska jag ha så dyr smak???
  • Novemberbröllop08

Jag kan oxå närsomhelst den 14 så säg när ni kan så kommer jag.

• Novemberbröllop08

Okej, kan oxå 18 och 19 så jag är på.

• Novemberbröllop08

Passar mig perfekt. Vart ska vi gå då tjejer?

• Novemberbröllop08

Har varit bortrest och inte hängt med i fikaplanerna. Är det den 19 kl 16 vid fontänen som gäller lr?

Ha en bra dag allihopa!

• Novemberbröllop08

Här händer det inte så mycket, ligger hemma med migrän.

• Novemberbröllop08

Vet inte om jag hinner med en fika idag, mycket att göra nu inför julen. Men hinner jag så kommer jag till brunnen kl 16, annars får ni ha det så kul:)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)