Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Nån i Skövde som vill ta en fika, prata bröllopssnack mm, snaaart. Let me know! Har nästan 1 år kvar men vore kul med lite tips och ideér eye to eye.
Nån i Skövde som vill ta en fika, prata bröllopssnack mm, snaaart. Let me know! Har nästan 1 år kvar men vore kul med lite tips och ideér eye to eye.
Btw ny här, glömde pres mig. Bröllopet sker den 15 nov 2008. Mycket är redan bestämt såsom kyrkan=våmb, mottagningen=karstorp, prästen klar, fotograf klar, live band klar, trycksakerna bestämda, färgtema= guld & Rött.
Längtar som F**.
Fråga på om det är nåt.
Även om allt ert inte är klart än så har ni ju lite tid på er ändå. Så kul med husbygge.
Liveband och liveband, vi ska ha en kille som heter Lasse Lee Ericsson som spelar. Bara han lr några av hans muskipolare, vet inte än. Han är underbart bra, mest 60-tals musik dock men det gillar vi. Han brukar spela på lördagar på Skafferiet i Skövde.
Å så kul att nån vill träffas och fika. När, var?
Jag hänger på fre den 14, sååå kul. Nån mer?
Usch då så tråkigt ang klänningen, hoppas det löser sig. Själv har jag lite tid kvar än men jag spanar såklart på nätet.
Mickes tös skrev 2007-12-06 09:22:21 följande:
Jag kan oxå närsomhelst den 14 så säg när ni kan så kommer jag.
Okej, kan oxå 18 och 19 så jag är på.
Passar mig perfekt. Vart ska vi gå då tjejer?
Har varit bortrest och inte hängt med i fikaplanerna. Är det den 19 kl 16 vid fontänen som gäller lr?
Ha en bra dag allihopa!
Här händer det inte så mycket, ligger hemma med migrän.
Vet inte om jag hinner med en fika idag, mycket att göra nu inför julen. Men hinner jag så kommer jag till brunnen kl 16, annars får ni ha det så kul:)