• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

ajdå, det var ju synd.. tänkte lite på dig annars när jag la länken här.
    Mickes tös skrev 2007-11-20 08:20:41 följande:

Fast de hade inte min drömklänning...
  • rosalin

ojoj, måste se till att boka fotografen snart.. men sambon vill ju aldrig följa med ner till stan så att det kan bli gjort Vill ju inte att fotografen ska bli uppbokad ju.. Får nog tvinga honom imorgon.. annars får jag boka själv

• rosalin

Mickes tös : var inte du i gbg och tittade på klänningar? Har fullt för mig det men jag hittar inte inlägget om vart du var nånstanns. Ska till gbg snart och tänkte att jag skulle passa på att titta lite. Men jag mins som sagt var inte vad stället hette

• rosalin

tackar! Jag ska dit på en tisdag isåfall.. kanske inte så mycket folk då
    Mickes tös skrev 2007-11-20 16:57:14 följande:

jo jag var i göteborg på ramona design, ett tips är att boka tid eller om du ska dit en lördag komma direkt när de öppnar, för annars blir det lätt kö... mycket trevligt, men säg till innan var din budjet ligger för de har många dyra klänningar
  • rosalin

ok, ringer nog innan och ser om jag kan boka in en tid..
    Mickes tös skrev 2007-11-20 22:30:16 följande:

Rosalin: Jag tror i alla fall att du ska se till att vara där när de öppnar då. för de har mycket kunder
  • rosalin

hej hej och välkommen in.
    Jag vet att man får lite panik när man läser här, men alla har inte gjort massor än.. Jag är inte längre än du tror jag. Vi har bokat kyrka och lokal... och musiken iof. Resten får vänta till efter jul. Men klänning vill jag passa på att kolla på när jag ändå ska till gbg.. annars får det också vänta ett tag. Så ta det lungt, det är ju flera månader kvar

tolonta skrev 2007-11-20 22:58:46 följande:
    Hej hej allihop! Skojig tråd! Vårt bröllop blir på Kinnekulle 1/8. Än så länge har jag bara bokat festlokal och kyrka, man kan få litet panik när man läser här och jämför med andra... Men jag ska ta tag i inbjudningarna, inköpsresa till helgen... Och jag har en del grejer mer eller mindre klart för mig i huvudet :)
  • rosalin

Bokade fotografen idag. 12700 kr går det på för fotografering och 12 bilder i album. min m2b höll på att dö

• rosalin

ja, det blev doverholm för oss också. Men det kostar ju en massa extra när de ska komma ut till moholm och fota. Sen kostade det extra för att vi vill att tösen ska vara med också. Sen valde vi väl inte direkt det billigaste albumet. Album plus foton kostade ca 9000kr

Bella30 15´för att ha dem så länge var ju inte alls farligt. Vi ska ta alla korten innan kyrkan, där vi ska ha festen sen.. kanske hade varit kul att ta några vid kyrkan också.. kanske ska ringa och fråga vad det kostar.. men det blir väl ca 2000kr till om de ska ha samma timmpris då.
    Ingår det några kort i de 15´ som ni betalar? Eller är det bara fotograferingen och så får ni köpa till albumet sen?

• rosalin

lite väl glittrigt och glansigt för mig...

Pärlhönan skrev 2007-11-21 19:23:43 följande:
    Här har ni en klänning som inte sparat på krutetwww.blocket.se/vi/13581799.htm(om nu någon av er råkar älska den, ta inte illa upp
  • rosalin

ja, visst är det lite kosntigt. 500 kroner extra blir det. Inte så farligt i sammanhanget, man blir ju lite pengablind tillslut när det är så stora summor. Men 500kr är ju ändå 500kr så att säga

snofsan skrev 2007-11-22 09:05:54 följande:
    rosalin : meeen vad konstigt att de ska kosta extra för att ni vill ha med eran tös med på korten... får man fråga hur mycket extra det blir?
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)