• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Nopp, det vågar jag inte. Gillar kvarnen jättemycket men ibland så kommer tankarna att gräset är grönare.....

• Pärlhönan

Spännande, om det inte är hemligt för oss, så avslöja gärna märke o modell

Såg annars att det fanns lite olika pronovias ute på blocket
    www.blocket.se/li&ca=11_s&th=1&c=0&w=3&aws=&awe=

dock inte just den klänning du hade tänkt

• Pärlhönan

Hur ska ni göra med musiken?

Rosalin: Jo´rå, du kommer visst att hitta din klänning!

• Pärlhönan

Det var jag. VAd sa hon??

Bella30 skrev 2007-12-08 19:56:39 följande:
    Nu har vi ÄNTLIGEN bestämt oss för vart vi skall ha bröllopsmiddagen... Vi har bokat Karstorp i dag! Var där ute och blev bjudna på lunch av en trevlig ägare...Mycket fräschare där än på Knistad...!Trevlig 2:a advent!P.S Fick förresten e-mail från Dagsnäs Slott i går. Vem var det som var intresserad av att ha middag där?
  • Pärlhönan

Nu har vi varit på besök i Årås kvarn igen o bestämt oss. Den blir perfekt!!!

• Pärlhönan

Mickes tös: Det är kalasfint, mycket bättre än bilderna på deras hemsida. Ni får väl se bilder efter bröllopet om ca ett halvår

• Pärlhönan

Hur går det för er med era bröllopsplaner. Vi har varit i kontakt med tryckeriet som ska göra lite provkort åt oss. Ska försöka bestämma solister samt solosånger i veckan och fundera lite över toastmaster, då vi kan behöva byta prutt på den vi har nu!

• Pärlhönan

Bella 30: Spännande med middagen. HAr också funderat på hjärtris, men nu går tankarna lite mot blomblad samt vanligt ris. (om det skulle vara regn vill jag inte att det ris som fastnar i håret smälter där ) Dock skippar vi påsar och har korgar eller dyl. som man får "ta en näve" med blad + ris direkt när man kommer ut från kyrkan i stället.

• Pärlhönan

Sitter o kollar på vår gästlista. Känns som man har glömt någon

• Pärlhönan

Sådana regler har jag inte ens kollat upp! Tror inte att jag ska göra det heller

• Pärlhönan

Mickes tös: Ja denna klänning, är inte helt lätt att hitta
    Funderar på om man ska till st remi snart, samt de andra inne i skövde. borde ju vara kanon att gå dit i veckan eller mellandagarna o kika lite

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)