• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

hmm.. tjejer man får tänka så här att dom kommer juh ha öppet tidigt på en lördag som dom kanske inte i vanliga fall har öppet annars på.. så de e nog därför de e dyrt tror jag.. min hår uppsättning å smink för mig och mina två tärnor och näbben kommer att gå på 5000:-..... de e dyrt ja vet,, men ja kan tycka att det e pinsamt att låta dom andra betala för sin håruppsättning å smink när de e ja som ska gifta mej.

• snofsan
    rosalin skrev 2007-11-02 09:57:46 följande:
    nån som vet nån bra frisör i skövde, där de sminkar också?
    hultmark da capo i skövde gör hår å smink för 660:-/timme
  • snofsan

Jag ska åka in till lidköping nästa vecka å glo runt lite i alla affärer å frisörer å blommr å allt va de nuheter för att få sjyssta pris uppgifter

• snofsan
    Shadow83 skrev 2007-11-02 23:00:06 följande:
    Marsaphir Marlean: pahh! då ska jag nog inte ens bry mig om att gå till st remi, gillar absolut inte såna personer. dessutom vågar jag nog inte ha en tid bokad för sånt där. är lite otäckt tycker jag. Kristina boden har jag inte vågat gå in i än. jag är en riktig fegis!Ska till lidköping imorgon, kanske ska kika lite där. såg på eniro att det finns en affär som har bröllopsklänningar.
    vilken affär då i lidk?
  • snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-11-02 16:29:52 följande:
    aaa, då får du gärna komma med tips sen om du hör nåt bra =)ringde till två hårfrisörer idag, Mias Hårvård (där jag brukar klippa mig) och salong Vivåga (där jag har kompisar som klippt sig) och på båda ställena kostar det från ca 1600 beroende på håruppsättningen. Dom har inte make-up, men man kan boka ex nån från kicks eller body shop som kommer dit. Dock har dom vanligtvis inte öppet på lördagar (som ex Headlites) och det verkade lite osäkert med att boka i semestertider, många jobbar ju inte då osv.. Då kändes det bättre när jag pratade med tjejen på headlites, tror dom har lite mer vana där och så kan dom ju sminka också om man vill. Dessutom vill min tärna fixa håret med, så då behöver vi boka upp två frisörer vilket också var lite osäkert på vivåga.
    hihi de ska jag göra

inge du kan rekomendera då?
  • snofsan
    rosalin skrev 2007-11-05 11:29:28 följande:
    det blir på XL, gamla ohlssons lada här i skövde. Kostnaden var till viss del förhandlingsbar, men i vanliga fall tar han 460kr/timme. Så säg att vi vill ha 5 gånger och att vi blir tex 3 par. Då blir kostnaden ca 380 kr/person. Blir vi fler minskar kostnade rätt så snabbt. Marsaphir Marlean skrev 2007-11-05 10:42:04 följande:
    okej så de blir asså 760:- / par?
  • snofsan

hahaha jag ska sätta upp all julpynt första december
    älskar att pynta

• snofsan

Vad ska ni ha för bröllops skor då?

ja vill gärna ha fina med en liten klack på till vigseln men vill nog ha ett par till festen efteråt

• snofsan

Vad ska ni åka i efter vigseln?

vi ska troligen åka limo
    en kompis till oss känner en kille som hyr ut limo för 1000:- för en hel kväll!!!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)