• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös skrev 2007-11-12 19:54:37 följande:

snofsan: ja de har mycket på herrfronten oxå, min m2b provade inget nu, men man behöver bestämma ungefär klänning först, så man kan färgkordinera
    aaaha okej.

men ja vet inte ens om ja får med honom heheh fast å andra sidan kunde ja släpa med honom till att dansa vals så kanske ja kan släpa med honom till st remi med
  • snofsan

aaaaaaaaaaa vad jag HATAR alla J***A oförskömda telefon försäljare... viissst dom e trevlig i början tills man säger nej då ba a men vafrö vill du inte de då va e de som inte e bra med detta erbjudandet.. öhhhhh ja vill lixom inte byta e nöjd som ja e jaha hej då... SUCK!

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-12 20:03:15 följande:

snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...
    hihi ja jag får förklara det så .-)

jså varfrö ringer de inga längre tog ni ett sånt där skydd ?
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-12 20:29:48 följande:

japp vi är med i nix...Jag och min sambo har valstränat lite idag... men han har så ont i ena tån så det går så där, eftersom han är livrädd för att jag ska trampa honom...
    hihihi
  • snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 20:08:33 följande:
    Maldiverna... *Längtar*
    ååhh de låter underbart..

vi tänkte åka till mauritius på smekmånaden.. men de e ganska dyrt... 30.000:- för 11 dagar...

hur länge ska ni åka å om ja får vara så fräck att fråga vad det kostar att åka dit?
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-13 10:13:00 följande:

Jag tror att jag har lyckats övertala min sambo att vi ska åka på sparesa till Bulgarien i 2 veckor, om vi får råd... Jag längtar...
    men ursäkta min fråga du behöver inte svara på den men va kommer de att gå på ungefär med resan?
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-13 10:23:41 följande:

2 veckor med halvpension och upp till 15 behandlingar i veckan ska kosta 24000 för oss två, och det är inte dyrt om man jämför, men det är ganska mycket som en klumpsumma
    du de e ganska billigt egentligen
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-13 10:28:28 följande:

Jo det är helt okej, om vi kommer att ha några pengar kvar efter allt som ska inhandlas till bröllopet . Men jag hoppas fortfarande på att vi ska önska oss resebidrag... enda nackdelen är att vi inte kan resa förrän i september, men det finns ju både för och nackdelar med det, så jag försöker att bara se det positiva...
    hihhi de e så man ska se de positivt hihi

men tänk om ni önskar er pengar då till resan så kanske ni får ihop en tiotusen elle någe sånt..
  • snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-11-13 16:04:15 följande:
    Å, vad bra att du säger det! Vi åket till mauritius tre dagar efter bröllopet....!!! Vi ska bo på Le VICTORIA, hoppas det blir bra =) Några tips när man är där? Vi har all inclusive, så hur mycket pengar tror du vi behöver ta med oss?? Kommer nog mest slappa vid poolen och havet
    '
    vad fick ni betala för det då?
  • snofsan

vi fundera mera å mera på att åka till turkiet de går typ på 11000 :- för två veckor å de e för två pers..

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)