Inlägg från: Marsaphir Marlean |Visa alla inlägg
  • Marsaphir Marlean

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Känner några som går den som ska gifta sig.

• Marsaphir Marlean

Fler tips på billiga ringar, fotografer och frisörer sökes.

• Marsaphir Marlean

Hur många här inne vill som jag gärna gå ned lite i vikt fram till bröllopet?

• Marsaphir Marlean

Kläder: Inget i mitt fall, eller max en tusenlapp, känner en tjej som beställer ifrån kina.

• Marsaphir Marlean

rosalin Tänkte också ta en vända med en kompis på Kristinaboden, St. Remi och ändringsateljen, samt Dressed for Success i Skara en dag. *De hade ju stängt denna vecka på Kristinaboden*. =) Vi kanske ses där?

• Marsaphir Marlean

Oj, det har vi inte sagt något ännu, vet bara att jag jobbar till 16 och gärna vill duscha innan, sedan beror det ju på när de har tid.

• Marsaphir Marlean

Rosalin Gärna. Annars får vi väl i denna tråden ta en fika någonstans och komma med inspiration till varandra.

• Marsaphir Marlean

Jane Doe Den enda som finns är väl Tygposten vid Ica Norrmalm?

• Marsaphir Marlean

Någon som vet vart man hittar fina slöjor, gärna med lite extra brodyr i gammaldags stil någonstans?

• Marsaphir Marlean

Idag ska jag testa klänningar på StRemi *Ihh! Är lite nervös faktiskt, allt blir så "verkligt" nu!* =) sedan imorgon blir det Katarina boden.

• Marsaphir Marlean

Var på St Remi igår och Katarina boden idag och kollade på klänningar. Vilken skillnad i pris och bemötande!

På St Remi var klänningarna runt dubbelt så dyra som på Katarina boden, och det kändes inte som om det var jag som valde klänning utan personen som ägde affären sa "Den SKA du ha." sedan fick jag inte prova någon annan nästan.

På Katarina boden tog ägaren fram varenda klänning jag ens funderade på det minsta lilla, och andra för att jämföra med, var jätteschysst! Priserna var helt klart rätt, och bemötandet likaså.

Vill dock kolla runt lite till innan jag bestämmer mig för något men slöja ska jag köpa på Katarina boden iaf. St Remi's kommentar om "Det finns ingen slöja alls under 2000kr!" stämde ju inte alls, jag hittade en JÄTTEFIN för 750:-

• Marsaphir Marlean

Ska även kolla affär Dressed for success i Skara, och en i Blidsberg som jag fått tips om. Även Cams ska jag väl ge en chans trots deras supertrista fönster.

• Marsaphir Marlean

Rosalin Vart skulle det vara i så fall och vad skulle det kosta?

• Marsaphir Marlean

Limo. Vi får den gratis. =)

• Marsaphir Marlean

Snofsan Ja vi känner en som har tillgång till limo

Sedan skor ska jag nog ha två par, ett par till kyrkan som är fina och ett par bekväma till kvällen då jag vill DANSA.

• Marsaphir Marlean

Tycker det låter ovanligt dyrt för vilken Nixa som hellst, de är rätt billiga *läs mellan 2500-3000* i vanliga fall tror jag.

• Marsaphir Marlean

Nov: Hur lyckades du fixa präst? De har ju inte schemat klart än *fick vi till svar när vi ville boka en*.

• Marsaphir Marlean

Suck... fick just reda på att vi inte får ta det namn vi vill ta efter vigseln...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)