Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Men hur är det, sitter uteplatsen ihop med stora salen eller?
Men hur är det, sitter uteplatsen ihop med stora salen eller?
Jag va där på dop för nåt år sen, men minns inte riktigt hur det är upplagt nämligen. Ska dit och titta nån dag.
Vi var och tittade på Karstorp tidigt i höstas. Det är jättefint där tycker jag. Problemet är väl att det är lite litet, det är som 2 salar med en serveringssal i mitten, väldigt avlångt och det gjorde att vi valde bort det eftersom vi ska ha 80 sittande gäster, svårt att duka bra med honörsbord och så.
Hur många ska ni vara?
Då blir Karstorp perfekt tror jag. Håller tummarna för att ni gillar det.
Nu har jag börjat kolla håruppsättning och smink. Det är inga dåliga priser vissa tar alltså.
Är det någon mer här inne som ska sätta upp hår och sminka sig i Skövde? Vore lite intressant att jämföra och få lite tips.
Nej tyvärr vet jag ingen, men ska hålla ögon och öron öppna.
Mickes tös skrev 2007-11-28 16:09:01 följande:
rosalin, jag har skickat en liten lista till dig med lite frisörer jag har pratat med.
Det är mycket pengar, men det är runt det priset de ligger i Skövde, vissa högre till och med.
Har du hittat någon bra?
Jag har ockås funderat på det där med påklädning, det är väl lite lyxgrej. Jag skulle däremot vilja ha ett brudrum så man är där med tärnan och blir ompysslade liksom.
Men jag tror att en bra uppsättning gör de på 2 timmar, det sa en av dem i alla fall. Smink tar väl 45-60 min kanske.
Det var ju ett bra pris, vart är detta nånstanns då?