Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
Vad bra , Det är bara att fortsätta lyssna och jämföra...
Vad bra , Det är bara att fortsätta lyssna och jämföra...
hej kul att du hitta hit
Vi ska nog beställa tårta från Konditori Hamnbacken i hjo, de tar 25kr/bit
Annars har jag hört att www.hjoanna.se ska vara bra, vi hade tänkt ha henne från början men hon kunde tyvärr inte när vi skulle gifta oss...
Är inte Doverholm jättedyra?
Fast de tar ju jättefina bilder förstås...
vad jag vet finns det ingen i skaraborgstrakten som konserverar buketter så då får du nog titta mot göteborg...
vi ska ha lila créme lite blått och ev. lite ljust grönt
och jag är helt hundra på att jag inte vill ha röda rosor, utan att jag vill ha blåklint, men jag tycker att den färgen är lite skarp så då valde vi lite ljusare färger som går ihop med det
lite väl svarta för min smak också, men det var en jättesnygg modell
ja julklappar är inte bra för budjeten...
men jag hoppas på att lite julfrid ska infinna sig och att min m2b får lite tid över för mig och lite planering...
Vi ska oxå ha E-bord och vi är nu redan inne på vårat andra förslag eftersom det har kommit till några gäster... personligen kommer jag att satsa på att ha de i samma ålder brevid varandra, jag har en ganska shysst könsfördelning, men åldersfördelningen är inte helt hundra, men men det är bara att prova, och mycket kommer av sig själv det svåra är början och slutet... Eller kanske framförallt slutet, när man liksom har några "över" som inte riktigt passar in nånstans... vi tänker inte bry oss så mycket om att man ska sitta närmare om man är närmare släkt utan där går vi på känsla...
Fast de hade inte min drömklänning...