• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Idag har jag bakat lussekatter, det är det jag har fått gjort, fick städat igår i alla fall. Känns ju alltid bra efteråt.

• Mickes tös

CaCC: håller med till fullo, det var först efter att kyrkan var bokad som det var på riktigt... Vart ska ni vara någonstans?

• Mickes tös

jag har bokat frissa idag, lite tidigt kanske men men allt som bli gjort känns skönt

• Mickes tös

Silver är ju en ganska neutral färg som går ihop med det mesta så det borde väl gå

• Mickes tös

Bella30: Håller tummarna. Är lite nyfiken på vad det kostade på Götala, vet du det eller var ni bara där och tittade på möblemanget?

• Mickes tös

Tackar och det var ju som du sa inte så farligt dyrt om man jämför, men vad skulle det kosta att vara där? någon form av lokalhyra eller så?

• Mickes tös

okej, ja vi har ju redan bokat lokal var bara nyfiken om du visste. Tror ju inte att de kommer under våra 250 för lokal hela helgen

• Mickes tös

det är ingen här som vet var man kan få tag i en flakmoped... Min m2b är liksom också med på idén nu, så vi skulle verkligen vilja få tag på en, att låna/hyra under vår stora dag...

• Mickes tös

Jag tycker att det är knepigt att de kan sätta en tid så där utan att veta vad man vill ha olika frisyrer tar väll olika lång tid och man vill väl inte betala för mer än man behöver

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)