Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
nej men så tråkigt
nej men så tråkigt
ja det låter helt klart skumt de kan väl liksom inte bara kommit på så där att nu slutar vi med bröllop liksom över en natt...
ja boka inte av den än i alla fall
jo precis, jag har precis släpp min drömklänning... lite svårt men det får nog bli så, kan inte läögga 12000 på en klänning, inte med vår budjet... men jag har hittat några liknande som jag hoppas på att kunna prova snart
st patrik antingen Brenda eller Baviera
klänningarna finns här www.sanpatrick.com/sp2008/index_real3.html
Baviera nr9 på romantic
Brenda nr4 på duchesse
st remi i skövde säljer san patrick, de har väl dock inte alla klänningar inne men jag vet att de precis har fått in fler klänningar just från san patrick så ring och kolla
jag har varit där och det är bra en helt annan service än på kristinaboden i alla fall, cams har jag inte varit...
De har ju fler märken visserligen fler lite dyrare märken men hon som är ansvarig är jättetrevlig och tillmötesgående. Hon sa det att man säger vilken budjet man har och ungefär vad amn tänkt sig och sedan plockar hon fram. Som jag förstår det har du inte sett någon favoritklänning men om du hittar en bild på något så ta med den för det hjälper henne. och det klart du kommer hitta en klänning, det finns ju så många du har väl bara inte träffat rätt, det löser sig ska du se
fika låter kul, jag är gansak flexibel så någon annan får gärna ge ett förslag annars kan jag kasta ut fredag 14 december som ett bra datum för mig
Annars så deppar jag lite fick precis reda på att de nya klänningarna jag fastnat för var ännu dyrare än den jag hade fastnat för innan... usch varför ska jag ha så dyr smak???
skriv när du kan så får vi anpassa oss, om det går vill säga. jag kan hela dagen, så personligen är det lungt, men vi får väl ta när flest kan