• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

nej jag tror inte det, vi bara diskuterade vilka caféer det fanns...

• Mickes tös

åh jag såg en sådan söt film häromdagen, enchanted. En sådan där riktig mysfilm med en helt unbar vals på slutet , sitter här och drömmer mig bort... men det kommer att krävas grymt med träning, vi är nämligen fortfarande helt ur fas med steglängder...

• Mickes tös

Japp det är en ny film, en disneyfilm, typ sagans värld möter verkligheten...

• Mickes tös

Vill också se guldcompassen... om du inte har sett Stardust är den att rekommendera

• Mickes tös

det är väl därför vi är här

• Mickes tös

Vi funderar på konditori hamnbacken i hjo eller något konditori i vara. från början hade vi bestämt oss för hjoanna.se men hon kunde inte när vi skulle gifta oss, annars har hon grymt bra pris.

• Mickes tös

Ja vi tyckte det blev lite jobbigt när anna inte kunde... priset stiger så fort... jag har en släkting som bor i hjo, som får ta med sig tårtorna om det blir så att vi väljer hamnbacken

• Mickes tös

tyvärr kunde vi inte åka dit, utan vi var i gbg på mässa på tjolöholm, men det var ingen höjdare...

• Mickes tös

aha, ja jag vet inte, känner att bröllopsmässor kanske inte ger så mycket om de ligger så långt bort... jag vill gärna kunna få erbjudnaden och en möjlighet att knyta kontakter och det kändes helt onödigt att åka till tjolöholm då nästan allt var från göteborg, så jag tror örebro blir lite långt bort

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)