• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös : hihih min karl e likadan,, helt ointresserad.. det anda han sk ta hand om på bröllopet e fetsen eftereåt.. in handla lite gött dricka ifrån tyskland

• snofsan

Marsaphir Marlean: välkommen välkommen kul att du hittad hit =)

på vårat bröllop ska vi beställa maten ifrån köttex
    vi har nog med tänkt att anställa några fattiga studenter som serveringspersonal

----------

japp idag har man varit duktig.... var på gymmet å tränade i morse vid tio tiden

hoppas att intresset håller i sig så att man kan fortsätta.. (jag har en tedens att tröttna)

• snofsan

Mickes tös : länekn om kocken funkar ej

• snofsan

hmm.. ja kanske med ska ha tre rättersn middag men de e juh såå konstig mat tex. kortnäskrockor med vinigrät elle va de nu heter ja menar de e juh inte sån mat vi gillar elle äter...

• snofsan

hehe just de ja våra sååå jätte intresserade sambosar :P

men när ja tänker efter så tror ja catering blir bra

med städ personal :P

• snofsan

nån som vet nån bra affär här i trakterna som säljer lite alv inspirerad tiara elle nått liknande?

• snofsan

Mickes tös : i skövde på medborgarskolan jag mejlade dom å dom sa att dom kunde ha en kurs om man var intresserad men när ska alla ni gifta er då?

vi gifter juh oss slutet av augusti nästa år så det skulle vara meningslöst att ha en kurs nu dessutom jobbar min karl typ 19 timmar om dyngnet...

• snofsan

rosalin: jag håller med dej rosalin de skulle va kul om vi var nåra stycken vi hade me tänkt lite mer på vårkanten hahah ja e jätte glömsk * *

• snofsan

rosalin hör av dej om det när du vet vad de kostar på ett ungefär

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)