Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös

Var också där när jag skulle fixa tyg till min balklänning på gymnasiet och då var hon inte speciellt trevlig. När jag däremot kom in med mamma fick vi ett helt annat bemötande(!).
    Har varit inne där ett par gånger nu iom bröllopet och då har hon varit väldigt kundvänlig. Vet inte om det beror på att jag är äldre nu...

• blivandefrularsed

Mickes tös skrev 2007-11-04 21:29:57 följande:

blivandefrularsed: hon kanske är mer för bröllopskläder än balkläder...
    kan kanske va så
  • blivandefrularsed
    Pärlhönan skrev 2007-11-05 09:58:44 följande:
    Börjar bli dax att planera inbjudningskort snart ju. Ska ni göra egna eller trycka?
    Ska göra egna. Beställde materialet i förra veckan, så nu väntar jag på att det ska komma... men jag kommer inte att börja pyssla med korten förräns efter nyår eller så. Tänkte ändå att det kan vara bra att beställa när jag ändå bestämt mig, man vet ju aldrig om man får fel grejer och så....
    Beställde också lite julgrejer samtidigt....papper och sånt som jag ska ha till paketen, jag rimmar alltid och tycker det är roligt att skriva på fina egengjorda kort! Och det är ju snart dags att börja tänka på sånt =)
  • blivandefrularsed

Mickes tös skrev 2007-11-05 21:53:48 följande:

blivandefrularsed: ja just det, det är ju jul oxå, hade jag nästan glömt i allt annat...
    hihi! Och det är ju sååå mysigt!! Snart är det dags att sätta på julskivan och ta fram adventsljusstaken =) Fast min m2b blir galen om jag börjar för tidigt....och jag håller väl iofs med honom på ett litet hörn eftersom man inte vill tröttna på alla röda grejer före julafton
  • blivandefrularsed

Mickes tös: Vi väntar oftast också lite med dom flesta julsakerna, först åker adventsljusstaken fram och några veckor senare pynten. Julgranen kommer dan före dan!

Snofsan: Skor?!!?!! Ingen aning...vita, söta, bekväma? Vill inte ha någon klack direkt (en väldigt låg isf, är inte så van vid att gå i högklackat...). Hade du tänkt att dom till festen ska vara utan klack?
    Vet ni nåt ställe i trakterna där man kan köpa brudskor till en vettig penning framöver??

Snofsan: Vi funderar på att åka i vår egen bil med marskalken (som chufför) och tärnan...

• blivandefrularsed

Mickes tös skrev 2007-11-08 21:14:56 följande:

bröllop bröllop bröllop hur ska man kunna tänka på något annat?
    hehe...tycker ändå det där går i vågor, ibland tar det upp tankarna hela tiden och sen ibland finns det nästan inte alls där (fast det är nog inte så ofta ändå när jag tänker efter...) =D
  • blivandefrularsed
    Bella30 skrev 2007-11-13 10:38:27 följande:
    Mauritius är UNDERBART!Vi var där 2003 & jag drömmer fortfarande om den resan, hihi.V bodde på Belle Mare Plage... Vilket hotell skall ni bo på?Ni kommer att få en fantastisk bröllopsresa...!
    Å, vad bra att du säger det! Vi åket till mauritius tre dagar efter bröllopet....!!! Vi ska bo på Le VICTORIA, hoppas det blir bra =) Några tips när man är där? Vi har all inclusive, så hur mycket pengar tror du vi behöver ta med oss?? Kommer nog mest slappa vid poolen och havet
  • blivandefrularsed

Vi tänker nog också fixa till nån önskelista på cervera, vi skulle vilja ha vinglas och sånt så vi får kolla ut nåt framöver. Sen vet jag inte vad vi ska önksa oss. Kanske presentkort på EM, vi behöver ny soffa... Och pengar kommer vi nog med skriva. Fickpengar till resan om inte annat.

• blivandefrularsed
    rosalin skrev 2007-11-21 17:00:46 följande:
    Bokade fotografen idag. 12700 kr går det på för fotografering och 12 bilder i album. min m2b höll på att dö
    Oj, det låter dyrt. Har ni fotografen hela dagen då?
  • blivandefrularsed
    rosalin skrev 2007-11-28 17:15:30 följande:
    å, nu hittade jag pris där.. inkl make-up från 2500kr
    det tycker jag är dyyrt..
  • blivandefrularsed
    tolonta skrev 2007-12-07 14:01:47 följande:
    Och jag kan minst 17 olika fik i Lidköping, men inget i Skövde...
    Bor du i Lidk?
  • blivandefrularsed

Ikväll är det Bonde söker Fru och Heroes!!

• blivandefrularsed

Vi hade solisten här på fika idag. Känns bra. Ska prata med min m2bs bror med, vi tänkte han ska få spela lite gitarr och bas =)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)