• Mickes tös

snofsan: jag har faktiskt inte hunnit fundera så mycket på det än, mer än att jag vill använda ett lite mer fritt språk och inte så formellt, fast samtidigt så är det ju ett bröllop och det kanske ska vara formellt... fundersam... får väl ta och fråga m2b, som att jag kommer att få några givande svar, men det är väl värt ett försök... så fort jag kommer på något så skriver jag det här...

• Mickes tös

snofsan: de är allt bra hopplösa , när jag frågade vad ahn var intresserad av att titta på på mässan till helgen sa han efter en stunds tänkande, kläder, och det var allt, jisses vad håller jag på med... Ja ja kul att han verkar bry sig om nått och jag hoppas på att det kan växa och bli mer med tiden. Du har ju oxå fått en bra början om han är intresserad av festen så kanske det andra kommer, man får ju hoppas

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: aha ja det kan nog vara så, har ingen som helst erfarenhet av stråkar tyvärr, mer än dem man träffade när man spelade i orkester för en massa år sedan... min första idé är dock att jag skulle ha tagit kontakt med någon musikskola, fast då kanske man behöver ha någon kontakt där eftersom de man vill ha tag i antagligen inte går där längre... hmm, vet inte om du får ut något av det här...

• Mickes tös

snofsan: konstigt, fungerar på min dator... skumt, har du testat att kopiera den? Annars så sökte jag reda på den på google genom att söka på kockens catering.
    Vad duktig du är som har tränat. Brukar träna på onsdagar men med den här förskylningen vet jag inte om det går ...

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: det finns säkert fler, men jag och min m2b (gud vad jag gillar att skriva det ) har nog bestämt oss för lumber och karle.

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: jag kan tänka mig vad du menar med att du vill få det att kännas exklusivt, men man måste ju också väga det mot budjeten. Själv anser jag att jag lyxar till det lite genom att välja tre rätters istället för buffé, det är liksom lyx för mig...

• Mickes tös

snofsan: Jag förstår precis vad du menar, men det är här jag har hittat ytterligare en fördel med catering, där kan du kombinera ihop själv och rätterna låter lite enklare, alltså jag tycker att det är lite lättare att förstå innehållet, men man skulle helt klart behöva få proväta, något som jag däremot inte vet om det fungerar... får nog kolla upp det... ska ju komma överrens med sambon oxå, hur nu det ska gå...

• Mickes tös

snofsan: fast i den här frågan har han faktiskt morrat lite jag kunde liksom inte bara säga att det här vill jag ha och att han bara höll med, utan han protestera, helt plötsligt bara så där (usch nu är jag elak, eller bara väldigt ironisk) så här kommer det bli en diskussion. apropå diskussion så har vi ett lite ämne till som vi faktiskt har en liten diskussion om, fotografering. Jag tycker att det skulle vara mindre stressigt att fotas innan vigseln och då oxå kunna välja en rikktigt mysig plats, men han tycker inte att det känns rätt, tycker att det känns falskt, att spela gifta liksom. Jag kan nog förstå honom till viss del, men jag har ett annat bekymmer, lättrördhet. och då är frågan hur jag kommer att se ut på bilderna... ja ja, får väl fortsätta att diskutera och väga för och emot. Har ni funderat nått på hur ni ska göra med fotografering?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)