• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

blivandefrularsed : a, den var ju jättehärlig

• rosalin

blivandefrularsed : men så kommer du nog tänka oavsett vilken klänning du än väljer. det kommer jag att göra iallafall. jag tyckte den var jättefin. Det viktigaste är ju att du tycker den är fin och är nöjd.

• rosalin

å kolla, redan 300 inlägg! Det går fort

är också nöjd viktmässigt, amningen tar endel än utan att jag behöver göra nått Men lite mer vältränad kanske man ska sattsa på..

• rosalin

tårta har vi funderat på att ta gitas tårtor i holmestad. men jag hittar ingen hemsida. Annars kan de givetvis göra tårtan på moholm åt oss.. hm, vi får väl se. den ska ju fraktas också

• rosalin

japp, 0511-52169

snofsan skrev 2007-10-25 16:43:35 följande:
    men henne hade jag helt glömt bort har du hennes nummer?
  • rosalin

oj, vet inte riktigt. Max 5000 tror jag. Fast helst inte så mycket men det är ändå ok

snofsan skrev 2007-10-25 20:34:00 följande:
    tjejer hur mycket har ni tänkt att lägga på ringen?
  • rosalin

hon har olika sorter, men jag har inte hittat nån hemsida och det stör mig väldigt. Vi brukar ta smörgåstårtor därifrån så jag har bara råkat slänga en blick på de andra tårtorn när jag kollat i pärmen, så jag har inte lagt de "vanliga" tårtorna på minnet. Men hon är ju känd för att göra goda tårtor och hennes smörgåstårtor är det ingen som slår

Mickes tös skrev 2007-10-25 22:13:35 följande:

rosalin: vad är det för sorts tårta?
  • rosalin

gitas tårtor är det. glömde säga det ifall du missade läsa det tidigare

• rosalin

Mickes tös : jag vågar inte svara helt säkert. men det går ju ringa och kolla. Egentligen borde jag nog veta, men min hjärna funkar inte just nu. Borde gå och nana lite

• rosalin

ojoj, jag har inte handlat nått än. Jättehärlig var den..

snofsan skrev 2007-10-25 22:54:00 följande:
    weeeeeee jag har köpt min tiara nu det ligger i mitt galleri
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)