• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Mickes tös skrev 2007-10-19 12:53:30 följande:

Karis Annelie: Vi skriver så mycket för att vi inte har något annat som är roligare ... försöker smita ifrån så mycket som möjligt ...
    heheh precis
  • snofsan

har ingen anning kanske både och.. men vi ska nog ha album sen vill väl min kära mor ha ett eget album heheh jag ska juh till fotografen på fredag nästa vecka men nu måste jag skynda mej så att ja inte missar mickestös där utan frö kyrkan

• snofsan

det där festhäftet blir nog min död troro ja vet inte hur jag ska börja med det...

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-22 08:12:58 följande:

rosalin: beskrivning om personerna behöver ju inte vara så svårt om man bara utgår från de egenskaper och saker du förknippar med personen. Det behöver ju inte rimma och det enda folk vill veta är väl ungefär vem sitter jag brevid. Förhoppningsvis har man ju vid bordplaceringen sett till att sätta personer med liknande intressen brevid varnadra, så då borde de ha något att prata om ändå...För min del däremot får jag konstiga blickar av både min sambo och min tärna när jag nämner att jag vill göra festprogrammet, de är båda helt inne på att det gör inte brudparet själva...
    hehehe
    festhäftet e NO NO för alla utom mej jag vill ha stenkoll på det även om det kommer att bi svårt.. suck
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-22 09:21:57 följande:

snofsan: jag kan väl kanske se det roliga i att bli överraskad men då får jag ju inte med allt roligt som jag vill ha med... jag hoppas på att jag gör festprogrammet och att de ändå gör något annat kollage...
    kanske vi kunde glo på festprogrammen tilsammans å komma med tips och idér?
  • snofsan

välkommen
    själv e ja bosatt i skara å jag å m2b ska gifta oss den 30 augusti 2008

Shadow83 skrev 2007-10-22 10:47:08 följande:
    Hej hej (vinkar lite extra till rosalin) Jag friade till min sambo i fredags på hans 25-års födelsedag. Kom inte på nån bra present Nåja, planerna är att vi gifter oss i sommar (som alla andra?).Vi vet ännu inte om vi kommer bjuda bara de närmsta (alltså hela min släkt och sambons föräldrar, syskon och mor-farföräldrar) eller alla. Sambon har nämligen 20 kusiner med respektive... Har funderingar kring knytkalas i såna fall.Vi bor i Skövde och är 24 resp 25 år med en liten kille på sex månader. Om allt går som vi vill så blir det ett bröllop med bebis i magen. Någon som har idéförslag på klänning?
  • snofsan

suck fick av beställa mötet med fotogafen m2b skulle jobba i helgen å mor kunde inte skjutsa... men men de e juh ett tag kvar

• snofsan

precis
    Mickes tös skrev 2007-10-22 17:13:30 följande:

snofsan: Det är ju så... tur att vi är ute i tid så att man slipper känna panik för att man måste avboka en träff eller få ett nej...
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-22 18:46:07 följande:

snofsan: fast det klart det känns jobbigt, jag fick typ panik, ändå, när jag fick reda på att hon vi ville skulle baka tårtan skulle på semester då...
    vem ska baka eran tårta då?
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-22 21:31:21 följande:

snofsan: nu har vi ingen som ska baka tårtan vi hade tänkt ha hjoanna.se, men hon skulle som sagt på semester under den tiden då vi tänkt ha vårat bröllop, så vi får leta vidare.Shadow83: Jag har fotats av teamfotos fotografer och de är riktigt duktiga så det blir säkert toppen...
    jag hade nog med tänkt att beställa ifrån henne de va billigt där
    när ska hon ha semester då? å hur länge?
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)