• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

janedoe : ingen aning om vad vi ska lägga på kläder. Sambon ska iallafall hyra sitt. Sen har jag tittat på kinaklänningar, men jag är tveksam. Ska nog ta en dag snart och kolla klänningar.. så jag vet ungefär vilken prisklass den typen av klänning jag vill ha hamnar..

Shadow83: vet inte när vi ska skicka inbjudningarn, men 4 månader innan låter ju bra. Det betydr alltså i början av februari. oj det var tidigt, hade nog räknat med runt mars. Jaja vi får väl se. osa ska vi iallafall ha ca 1,5 månader innan för sen vill moholms herrgård ha besked på hur många vi blir

• rosalin

jag har kollat på kinaklänningar på 1koo.com men efter för mycket tittande blir man alldeles snurrig. Först ser typ alla fina ut, sen vill man inte ha en enda. Eller jo, om man kombinerar ihop dem

Tänkte jag ska ta en dag och gå både till Cams och Kristinaboden här i skövde så jag får provat vilken typ av klänning jag passar i.. Nån annan som funderat på att ta en sväng i affärerna här i skövde? Finns det nån mer förresten, som jag glömt. (förutom St Remi för där behöver man beställa tid)

• rosalin

Marsaphir Marlean : ja det vore skoj. du kan väl tala om vilken tid och dag ni tänkt gå

• rosalin

typ bortanför södermalms IP. Åkervägen 2 har de som adress om du vill kolla på eniro för lie mer exakt.

snofsan skrev 2007-10-28 09:08:56 följande:
    st remi vart ligger de?
  • rosalin

Nä det är lungt. Men om ni betämmer en dag kan du väl bara tala om det så får vi se om jag kan eller inte
    Marsaphir Marlean skrev 2007-10-28 01:27:20 följande:

Oj, det har vi inte sagt något ännu, vet bara att jag jobbar till 16 och gärna vill duscha innan, sedan beror det ju på när de har tid.
  • rosalin

ja det låter också bra
    Marsaphir Marlean skrev 2007-10-28 10:06:20 följande:

Rosalin Gärna. Annars får vi väl i denna tråden ta en fika någonstans och komma med inspiration till varandra.
  • rosalin

Mickes tös : wow vilken fin kläning, men dyrt dyrt.

• rosalin

Mickes tös : ja det är väl så. har man hittat nått man verkligen gillar är det svårt att hitta något annat. Man jämför med det första hela tiden. JAg vill också titta på klänningar snart. Misstänker att jag också vill ha något helt annat än det jag tänkt mig. Fick du säga vilken typ av klänning du ville ha eller plockade de fram sådanna som de trodde att du skulle passa i?

• rosalin

nån som vet nån bra frisör i skövde, där de sminkar också?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)