• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

VAd ska ni göra näst på programmet. Känner att jag står o stampar lite. Visst kan börja med program m.m. men känner inte för det samt vill lära mig att göra dem i publisher (eller vad det nu heter).

Men samtidigt vill jag ju fixa med något för bröllopet.

Vet inte vad för färg mina näbbar ska ha på sina klänningar. Tärnorna kommer att ha en rosa klänning o den andra en rosamönstrad. Så jag funderar på om näbbarna ska ha vit med rosa band i midjan, då det känns väldigt mycket rosa om de nu också ska ha det.

• Pärlhönan

Rosalin: Mina näbbar kommer att vara 5 och 7, men kommer nog inte ha något uppgift mer än att hålla sin lilla bukett o mysa av att få stå i centrum (ringkudde, är inte riktigt min grej)

HAr köpt lite prylar (stämplar m.m.) för att göra julkort i år, men har fortfarande inte köpt det viktigaste än, nämligen PAPPRET!!!! Blir ju inga kort utan det

Ska kanske fila lite på gästlistan, så vi vet lite merexakt hur många inbjudningskort vi behöver, även om vi kommer att beställa extra.

• Pärlhönan

Blommer har jag inte haft en tanke på att börja spana på. Det kanske man ska göra....
    Är det för tidigt att boka tårta nu?

• Pärlhönan

Ska på julmarknad på dagsnäs slott, får på så sätt smatidigt se hur de ser ut samt att jag tycker att sånt är lite mysigt.

Hoppas att maten smakar kalas

• Pärlhönan

Bella30: Japp det är det, de har program på nätet, så det är bara att googla.

Mickes tös: Här behövs det egentligen oxå städas

• Pärlhönan

Mickes tös: förstår dig precis.

• Pärlhönan

Det bli min med, han får ett bryt. Sedan får jag ett bryt och till sist städar vi båda i ren aggretion.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)