• snofsan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

blivandefrularsed skrev 2007-10-23 14:01:45 följande:
    har lagt min klänning i mitt bildgalleri om ni vill kika =)
    jätte fin

hittade du den i gbg?

jag funderar på om jag ska beställa min klänning nu snart e juh så himla sugen på det.. hihiihih
  • snofsan

gött

ja ska sy upp min klänning å ja e förbannat sugen på att beställa den nuuuuuuuuuu :-P

• snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-10-23 17:44:28 följande:
    ja, varför inte??? ju tidigare den blir klar desto bättre egentligen, då minskar du ju risken för att det ska bli förseningar och sånt. Du vet hur den ska se ut va?
    japp de ska ja men ja håller på att försöka att gå ner i vikt med
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-23 17:52:22 följande:

visst är det himla synd att man bara kommer att få bära den en enda dag...
    ja det e de verkligen men mhaha man kommer säkerligen prova den ett antal dussin ggr innan bröllopet :P
  • snofsan

hahaha ja vi kan sätta oss på en reusteranf med brllopsklänningarna å bara njuta (folk kommer trp att vi har rymt)

• snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-10-23 18:01:07 följande:
    snofsanaha, du har ett litet mål att uppnå först...det är bara att kämpa på!känner också att jag vill bli av med mina kärlekshandtag innan den stora dagen och med den klänningen jag köpte funkar det eftersom snörningen i ryggen gör att jag kan gå upp och ner några kilon :)Mickes tösja, det är det verkligen....
    japp men man kan juh allti sy in den en anning så de blir nog bra jag får hård banta nu till januari sen ska jag beställa den
  • snofsan

ehhehehe de skulle vara en syn iaf :-P

• snofsan

Marsaphir Marlean skrev 2007-10-24 06:21:18 följande:

Hur många här inne vill som jag gärna gå ned lite i vikt fram till bröllopet?
    heheh ja vill ja vill
  • snofsan
    rosalin skrev 2007-10-24 15:29:55 följande:
    tårta har vi funderat på att ta gitas tårtor i holmestad. men jag hittar ingen hemsida. Annars kan de givetvis göra tårtan på moholm åt oss.. hm, vi får väl se. den ska ju fraktas också
    men henne hade jag helt glömt bort har du hennes nummer?
  • snofsan

tjejer hur mycket har ni tänkt att lägga på ringen?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)