Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
rosalin: Grattis till förlovningen , det är en lyckokänsla.
snofsan: Har nog oxå fått minn m2b att vilja ha två ringar, han är i alla fall inte emot det
rosalin: Grattis till förlovningen , det är en lyckokänsla.
snofsan: Har nog oxå fått minn m2b att vilja ha två ringar, han är i alla fall inte emot det
snofsan: ja jag övar mycket på övertalning och "mina stora söta rådjursögon" citerat min sambo, får göra ett stort jobb , ibland försöker jag dock få det att låta som om han har kommit på idén själv
snofsan: fika låter jättekul, frågan är bara var och när
rosalin: skövde går bra för mig, själv har jag rätt flexibla tider så det är bättre om nån annan säger en tid
snosan; *håller tummen*
snofsan: får hålla med förgående talare trodde heller aldrig jag skulle sluta, men säger faktiskt chokladbollar för det mesta...
Snofsan: Jag tror dock inte att ordet är lika laddat längre, som det var ett tag. tror inte att det är någon som direkt tar illa upp... Råkade läsa i eko-tråden att du funderar på underkläder, det gör jag med... det är bara det att jag och min m2b inte har riktigt samma smak, hum...
Ja de är himla dyra... fast min sambo vill nog att jag ska ha något lite mer genomskinligt, typ i spets och det har jag inte ens sett några, fast jag har ju inte letat i några bröllopsbutiker...
japp jag ska till gbg om några veckor så då ska jag in och kolla i en butik på klänningar och det stod på deras hemsida att de hade underkläder oxå, problemet är ju bara att sambon ska med... blir ju ingen överraskning då, hum, får fundera...
www.ramonadesign.se, dock har de inga bilder på hemsidan...