• miapias

juli 2008

Vi gifter oss den 5/7 2008.finns det fler juli brudar som vill följas åt...jag har hittat en del äldre trådar om juli men inga som är aktiva....

det vore kul o följas åt i all planering

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 11:40
    Juli listan
    Caroline&Kristian 080705
    hemsida: caroline-kristian.weddingannouncer.com
    Miapias 080705
    hemsida: nallemaja.weddingannouncer.com/
    Pumpkin 080705

Hannapanna2008 080712
    Malin 84 080712
    Propp 080712

Soon to be wife 080719

• Svar på tråden juli 2008
  • propp

Malin 84 och hannapanna2008: samma datum här med

• miapias

jag har budat på en klänning på ebay...med frakt ca 1200 kr...samma klänning i original skulle kosta 4500 att köpa o 3000 att hyra ca..så jag tror jag provar att köpa på nätet..för 1200 kr så kan man ju chansa....eller vad tycker ni???

• Malin84

Håller med dig hannapanna, juli 2008 känns långt bort men tiden går så fort!
    Jag har redan bokat kyrka, mat, fotograf, beställt inbjudningskort m.m.
    Hur långt har ni kommit i planeringen?

• miapias

jag har uppdaterat listan....

• hannapanna2008

Malin84: vi har bokat kyrka, lokal, jag har beställt klänning och väntar nu på den:) Jag vill inte lägga ut bilder på den för min m2b får inte se mig förrän i kyrkan.

Har en kompis som är frisör och makeup har jag prel. bokat. Vi kommer att ha catering så det beställer jag senare. Inbjudningskort ska jag börja med snart, funderar på att beställa en stämpel med vårt monogram på. Fotograf ska jag boka nu till veckan. Har börjat kolla på ringar, vet inte riktigt vad jag vill ha ännu.

Jag ahr egentligen det mesta klart i huvudet, men då är lite av en perfektionist oxå...

Det finns så många olika varianter och exempel på allt så det är bra att vara ute i god tid för att hinna gå igenom och hitta det bästa!

Hur går det för er andra???

• miapias

vi har bokat kyrka, festlokal, smink, hår, fotograf, tittat på kläder till M2b köpt saker till inbjudningarna, även till dukning av borden mm mm

• MajoJonas

Grattis till alla som gifter sig i juli nästa år... Vi gifter oss också då, närmare bestämt den 12:e juli

Svar på tråden juli 2008