Malmöbrudar del 2
Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla tråden är stängd.....
Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla tråden är stängd.....
Vi har haft det otroligt skönt i N.Y, 25 grader varmt varje dag
Hittade inget tyg eller slöja men det gör inget.
Var ute på din blogg mia maria, jättefin slöja
Jag klipper mig hos min kompis och hennes mamma i Vellinge, superduktiga båda två och bra priser.
Mia maria..
mitt tips när det gäller extensions är att titta runt på priserna, har hört att många av salongerna inne i stan tar onödigt höga priser. Sen finns det en del extentions som man kan använda om flera gånger vilket man tjänar på i längden.
Vilken färg har din slöja?
Bröllop 2008
Allt ska ju klaffa den stora dagen, helt naturligt att vara lite nervös. Nu har jag den stora turen att min mamma ska sy min och mina tärnors klänningar, min bästa kompis är frisör och ordnar även makeup. Så dom delarna behöver jag inte oroa mig så mkt för.
Innan var jag orolig över festlokalen, men efter att vi var dr och pratade men Jan som har hand om allt känner jag mig lugn.
Jag har varit orolig över att kyran är för liten, skiter i det nu, huvudsaken är att dom inbjudna får plats
När det kommer till min ring väljer jag mellan tre olika och innan jul ska jag ha bestämt mig för vilken.
Inbjudningskorten är jag i stort sätt klar med utformningen, nu ska dom bara göras *pust*
Min blivande sköter sina kläder själv
Blommorna är ja ginte särskilt nervös över, ska bara ha något enkelt, ingen "perfekt" boll eller droppformad
Skor, skor, skor har jag letat efter. Det är ju jätteviktigt att man inte får skoskav så dom ska inhandlas i tid för att gås ut.
Jag tror att jag är rätt lugn, just nu!
Mia maria
Jag tror att du kan ha vilken färg som på klänningen, alla vet ju att det är en gammal slöja.
Tycker personligen att det kan vara snyggt att bryta av.
Hur har det gått med era ringar, är dom klara?
Det är dom tre ringarna i bloggen, ihhh det är så svårt. Ena dagen tror jag att jag har bestämt mig men nästa dag har jag ångrat mig igen. Jag är hopplös!
Den i mitten föll jag för först, valde faktiskt min förlovningsring med tanke på den.
Jag älskar den längst ner men är som du säger rädd att den fastnar överallt och att jag skadar stenen. Men det lutar nog mest mot den, eller.....jo de gör det.
Visst måste man tänka på det praktiska men jag har kommit fram till att jag vill ha den tredje (den du oxå gillar) kommer ändå inte ha på den när jag arbetar. Förr hade nästan alla liknande ringar med en sten ch det har ju funkat för dom så då borde det funka för oss med
Ska försöka hinna med guldsmeden på onsdag för sen ska jag vara i stockholm resten av veckan.
hej hej!
man kan väl säga att jag har tagit en liten paus.
Hade planerat att göra hur mkt som helst de senaste veckorna men jag har det så himla krigt på jobb så jag stupar i säng när jag kommer hem. Vi har iallafall bestämt oss för att åka till USA på vår bröllopsresa, det är ju alltid ngt.
Min ring har jag inte kommit så mkt längre med eftersom jag inte har haft tid att träffa guldsmeden. Jag har varit runt och tittat på tyg till min klänning och har ganska bra koll på det. Tanken slog mig att jag kanske skulle kontakta fotografen oxå....men det får vänta lite till.
Jag har noll koll när det gäller stockholm och butiker. Nu när jag var där så såg jag endast hotellet i Solna, fanns inte tid för ngt annan jag ska dock dit för lite tjejweekend i slutet av november...
...hur har det gått med din ring, fick du kontakt med Butler?
Hej tjejer!!
Jag har tappat sugen lite jag orka helt enkelt inte planera just nu. Väntar till efter jul.
Jag läste också om utförsäljningen i DK, jag var i den butiken och provade min klänning, dom hade många fina klänningar
Just nu går jag mest och funderar lite över vår meny och hur långt innan vi måste beställa tårta (?)
Trevlig helg!!
Idag gjorde min mamma ett riktigt fynd. Hittade tyg till min klänning för 89 :- metern, det är riktigt billigt!!
Har dessutom äntligen bestämt mig för design på ringarna
pricken över i:et är att Lars Winnerbäck ska på turné i sommar, gud vad fjantig jag är, hi hi.
Detta har varit en hyfsat bra vecka i bröllopsväg.