Inlägg från: RangaTanga |Visa alla inlägg
  • RangaTanga

Hur lämnar man ett meddelande i någons inbox här på BT? Tacksam för svar :-)

Hur lämnar man meddelande i någons inbox här på BT? Säkert oerhört dum fråga, men jag fattar inte, kommer bara till personens gästbok hela tiden

• Svar på tråden Hur lämnar man ett meddelande i någons inbox här på BT? Tacksam för svar :-)
  • RangaTanga

Jaha, ja jag vet inte.. Kanske är så..

icra skrev 2007-10-03 12:37:01 följande:
    Antar att den som du vill lämna meddelande hos måste ha valt att inboxen ska vara synlig.
  • RangaTanga

Hur gör man i vanliga fall då, jag har fått från andra, men det finns liksom inget och trycka på

icra skrev 2007-10-03 12:38:00 följande:
    Såg precis att det alternativet inte fanns så det kanske är en funktion som inte fungerar än...
  • RangaTanga

Åh tack alla smarta, hade jag inte fattat själv

TACK!!!!

• RangaTanga

Hej Serenity, ,

Nej jag har inte fått något meddelande om det, men va inne och kikade nu, klänningen med tyll är ju SÅÅÅ söt Är det en klänning som någon beställt genom dig? Vad kostar den, verkligen superfin. Ska bara fixa till mina mått på mig själv Sedan ska jag beställa av dig, gifter mig 31 maj så jag har inte sådan panik än, men vill gå ner något kilo eller två, sedan kommer jag med min beställning av en typ sådan, jättefin!!!!

Kram; Anna (rangatanga )

Serenity skrev 2007-10-03 13:03:11 följande:
    såg du klänningen i mitt galleri rangatanga? skickade ju meddelande till dig om det,eller kanske lämnade nått i din gb...hmm,kommer inte ihåg
  • RangaTanga

Ja, jag tyckte den va supersöt, så himla bra att veta att du har tentackler ute och vet vad för typ av klänning jag söker, hittar du fler av samam typ hör hemskt gärna av dig, behöver alla tips jag kan få!!!

Vad kul med ny hemsida, ska kika in och kolla på stört!!!

Serenity skrev 2007-10-03 13:23:31 följande:
    nä jag hittade den på nätet,tänkte att du skulle gilla den jag väntar på att fabriken ska sluta ha ledigt så jag kan skicka prisförfrågning jag messar när jag fått höra nått,har en prov hemsida nu iaf,den är inte speciellt seriös utan det är mest för att se hur det KAN se ut,kolla in den iafwww.destinybrud.dinstudio.se
  • RangaTanga

Kunde inte komma in på din hemsida

Serenity skrev 2007-10-03 13:23:31 följande:
    nä jag hittade den på nätet,tänkte att du skulle gilla den jag väntar på att fabriken ska sluta ha ledigt så jag kan skicka prisförfrågning jag messar när jag fått höra nått,har en prov hemsida nu iaf,den är inte speciellt seriös utan det är mest för att se hur det KAN se ut,kolla in den iafwww.destinybrud.dinstudio.se
  • RangaTanga

Ja nu såg jag, jättefin ju, skrev i din gästbok

Serenity skrev 2007-10-03 13:33:30 följande:
    nu då??serenitybrud.dinstudio.se/ja visst jag fiskar upp allt jag kan,har typ 20 klänningstyper i huvudet som jag är ute efter bla annat din då
Svar på tråden Hur lämnar man ett meddelande i någons inbox här på BT? Tacksam för svar :-)