"Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
nej jag har iaf inga problem med att ligga på nån
nej jag har iaf inga problem med att ligga på nån
count me in
haha det är lugnt,jag trodde du skoja? mendade du alltså allvar med att du skulle bjuda in 4 vilt främmande fruntimmer, tänk om vi trashar ditt hem haha förresten sessan, kan du inte kollaµitt galleri och säga vilken frissa du tycker e finast? Ni andra med om ni har lust =))
hehe jag fyller 30 om ungefär 13 dagar..eller ganska exakt 13 dagar...huja va gammel en är nu va känner mej fortfarande som 18!!!!
hahahahahaha ja precis...om det är på väg hem från krogen= 120 min...på väg till krogen=5 minuter
Ser nu att 19e är en fredag.....för min del så hade jag vart glad om jag slapp ta ledigt...har nämligen inga sparade semesterdagar = jag får inget betalt alls den dagen isf...! Åker isf upp den 19 men inte förrän efter jobbet vilket innebär att jag e där sent! så golden kanske man kann ta på lördag kväll?
Jaja jag skulle bara kolla om ni va med...om ni hade koll lixom haha där fick jag er allt hohoh *fnissfniss*
hahaahmmmfp jaaaaa okej då....säg inget till nån bara....
hihi-.... fasen vad trist det är att jobba idag"!!!! Vill varea hemma och planera bröllop
haha vad kul =)
Dom e ju snarlika varandra, fast ändå skiljer det ju lite detlajer på dom"!
Men ska nog ta med bilderna och visa, så kan man ta lite från varje