"Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
Det ligger några bilder från Linda i mitt galleri...jättefin är hon!!
Det ligger några bilder från Linda i mitt galleri...jättefin är hon!!
Jag är med på att spika det!!!! Då kan jag boka hotell/vandrarhem och tåg nu isf!
Nån mer som tänker bo på 3 små rum?
Tackar sessan för erbjudandet att slagga hos henne men min kära m2b har bestämt(frågat om han får) att följa med till storstaden så de blir hotellet :)
Han har bestämt att jag och han ska ha en mysig fredagkväll och sen på lördagen så ska väl han...ja jag vet inte, vänta på mig på hotellet? haha..... Han ska iaf inte följa med oss på tjejkvällen
Hm hur han är.....väldigt snäll, social och lätt att umgås med...vet inte vad jag ska skriva mer? Snygg ? haahaa
Jag lär INTE ha råd att köpa nya kläder tills det är dags med husköpet nu och det kommande bröllopet så kommer vi la få leva på vatten och kärlek Men jag ska nog hitta nån gammel trasa att ta på mig...annars måste det väl funka med ett par snygga jeans och en snygg top? Och skyhöga klackar såklart Man måste inte ha klänning hoppas jag...för dom kommer jag inte i
oj vad många smileys det blev
det är www.tresmarum.se och nej det är förstås ingen toa lr dusch på rummet men det är väldigt fräscht och fint, inte alls som det brukar vara när det är allmäna utrymmen så.
hihi ja det är faktiskt jättebra!
Och väldigt mysigt och det kostar ju typ ingenting =)
Är det någon som hört nåt från linda?
Läste syster upp vår hälsning?
Jag undrar också var hon har tagit vägen, är ju såååå himla nyfiken!!!!!! Har funderat på att slänga iväg ett mess och fråga hur allt har gåttmen vill ite störa/stressa dom vi får nog helt enkelt ge oss till tåls
Var bor du egentligen dalls?
Oki åt vilket håll? jag bor ju 8 mil fr gbg, i herrljunga!
Sist jag åkte t sthlm betalade jag 250 kr ToR!!