• zukigirl

"Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!

zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Tuss78

Inte än så länge....men det kanske kommer.....

• a02270

japp listor är alltid bra att ha...*ler* eller hur Zuki..

• zukigirl

jaaa... ännu en lista!!! men... visakortsnr? äsch jag kan väl lämna makens då!

• Liinda_e

förfets! förfest förfest förfest förfest!!!!!!!
    jag kan blanda gooooda drinkar!

• zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-10-28 21:14:33 följande:
    förfets! förfest förfest förfest förfest!!!!!!!jag kan blanda gooooda drinkar!
    och jag kan ta med mig lite som blev över efter bröllopet! Sen kan du få bland hur mycket du vill Linda! Betyder det att vi ska vara hos dig på förfest eller?
  • Liinda_e

jag bor tyvär i huddinge...en brabit utanför stan....zukis hotellrum tycker jag låter bra!

• zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-10-28 21:21:43 följande:
    jag bor tyvär i huddinge...en brabit utanför stan....zukis hotellrum tycker jag låter bra!
    Ja för fan! Kycklingen ska oxå boka där pratde hon om.... Jävlar vikken förfest det kommer att bli!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-28 21:24:40 följande:
    Jag lägtar såå!
    JAG MED!!! Ska bli så jäkla roligt! Kommer du redan på fredag till Svedala eller? Vi måste ju shoppa lite!
  • Liinda_e

vi ska förfesta så stenhårt att vi blir portade på golden sen kan vi mass spy i en gränd....lr nått.................

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!