lotis84: Har ni hittat några billiga o bra vaser att sätta blommorna i? Vi(jag ) har tänkt oss nåt liknande det du beskriver, fast med rosa rosor. Har tittat på dessa på IKEA, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50102911 men det kanske finns nåt billigare alternativ?
lottis84 skrev 2007-11-18 13:12:39 följande:
Vi kommer bara en enkel dekoration på bordet, vill inte att det blir för mycket. Vi kommer ha vaser med en rödros och någon grön kvist. Sen kommer vi ha ljus... vill helst ha värme ljus i någon sorts ljusstaket som är lila, men har inte hittat något som passar än. Dock har jag hittat vanlliga ljus som är lila, så i västa fall blir det sådana... hmm hängde ni med?
Även vi tänkte ha honörsbord med "tungor", då fler personer verkar få plats så i vår festlokal. Har varit hos floristen som ska binda min bukett och hon tyckte vi skulle pryda honörsbordet med en "blomsterbåge", ska ni ha en sån?? Funderar på om den kanske "skymmer sikten"
Annars, om ni vill veta lite mer om mig, är jag född 1984 och pluggar till 4-9-lärare i Ma och NO. Fästmannen är född 1985 och har läst Medicinsk biologi, men pluggar nu upp betyg samtidigt som han jobbar som labbtekniker, för att komma in på läkarlinjen till våren. Vi har varit ett par sedan jan -02