Inlägg från: Champis_Sanna |Visa alla inlägg
  • Champis_Sanna

Maj 2008 fortsättning

Nu har jag också hittat hit - helt på egen hand :) Undrade om det var fler än jag som inte varit här inne på några dagar men den gamla tråden hade ju stängt.
    Vi har bokat:
    Kyrkan
    Lokal
    Bil
    Fotograf
    Klänningen är köpt
    Blommor ska vi bestämma runt nyår (vi har pratat med dem och fått pris) Eftersom de har affären i "vårt" hus (lägenheter) så får vi rabatt.

Det vi är utan är värdpar. Vi frågade ett par för ett år sedan men nu har de ångrat sig. Så vi söker efter ett värdpar. De andra är klara. Vi har inte hunnit köpa allt som vi måste ha till festen men jag hoppas vi ska hinna göra det. Det är ändå bara 6 1/2 månad kvar. Jag känner mig jättestressad och vet inte hur jag ska få allt att klappa men sambon han bara stänger av Han tycker det finns all tid i världen.

• Champis_Sanna

JhS2008:
    Vi kommer precis ha fyllt 24 och 31.

• Champis_Sanna

MJ 2008:
    Hopas ni får en riktigt bra semester!

Jag vet inte hur jag ska få energi och ork att orka planera vårt bröllop. Börjar bli rädd att vi får skjuta på det :( Min svärfar gick bort för snart en vecka sedan och nu står vi med den sk*ten

• Champis_Sanna

Pandis2405:
    Ja det är inte så kul nu precis. Försökte mig på att hålla på med bröllopet men det är för mycket snurr nu. Jag hoppas kunna ta tag i det i mitten på januari (när vi hade tänkt skicka inbjudan) för då ska allt med beg. vara klart...

Godisråttan:
    Vi har en sida på weddingannouncer som är gratis.

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning