Maj 2008 fortsättning
Hej hej, nu hittade jag hit Hur går det för alla?
Hej hej, nu hittade jag hit Hur går det för alla?
Hejsan alla, hur hade ni tänkt ha håret, har ni hittat "er" frisyr? Ska ni använda krona, tiara? Hårförlängning, utsläppt, knut? Enkelt? Inget alls, men fixat?
Jag vet, visst är det svårt! Jättefina bilder..
Det kommer att bli jättesvårt att välja. Hoppas frisören har något tips.
Hur går det för er, haft en bra helg?
Hallå där alla brudar, vad önskar ni er i bröllopspresent? Vi har verkligen allt vi behöver, och vi vet inte vad vi ska svara när alla frågar, de nöjer sig nämligen inte me deras egen närvaro
Har inte varit där, men Turkiet överhuvudtaget är väldigt fint (och bland de billigare länderna att semestra i vid Medelhavet). Grekland har blivit så dyrt, och naturmässigt ser det ju likadant ut.
Sen är den turkiska maten godare, tredje bästa i världen enligt professionell kockar
Men hmm.. för att svara på din fråga.. tycker att ni ska åka dit om det verkar bra för er
Tänkte höra med er (ni har säkert redan sagt det några av er, men berätta gärna igen ). Hur stort bröllop hade ni tänkt ha, hur många räknar ni med att bjuda?
Jag tycker Italiensk buffé, såååååå gott!
De flesta jag känner verkligen älskar typiskt medelhavsplock, och buffé där man kan ta vad man själv vill ha gör det ju inte sämre, mums!!