-
-
Vi ska åka flakmoppe hihi ska bli skitkul att se hur folk reagerar. Min m2b kör och jag sitter på flaket
Maj2008 skrev 2007-10-12 14:27:37 följande:Lottis84Okej, då såg jag fel :) Vi gifter oss i Råda kyrka, Mölnlycke och har partyt i Råda hembygdsgård. Hur kommer ni göra med transporten efter vigseln? Blir det någon rolig bil eller? Vi har 1,5 km mellan kyrkan och lokalen, och är såååå sugen att åka flackmoppe. Vill se våra gästers miner när den körs fram. ;) -
Den är jobbig den...har bilder på ungefär 30 olika frisyrer...OCH JAG KAN INTE VÄLJA!!!! Klart är att jag ska ha tiara iaf...alltid nått haha....
Men det lutar åt lite lockar som häner löst bak på ryggenoch så lite mer uppsatt framtill typ...kolla mitt galleri, har lagt ut några bilder =)
JhS2008 skrev 2007-10-15 12:34:39 följande:Hejsan alla, hur hade ni tänkt ha håret, har ni hittat "er" frisyr? Ska ni använda krona, tiara? Hårförlängning, utsläppt, knut? Enkelt? Inget alls, men fixat? -
Oj vad det går undan här inne tar ju evigheter att läsa ikapp Vi kommer bara att önska oss penhgar, på vår hemsida har vi skrivit en liten ditk om detta Sen får man nog räkna med att man får "paket" ockspå, alltid nån som tycker det är trist att ge pengar... Men det är det vi behöver, både husköp och bröllop på samma gång = DYRT! Sen ska vi förhoppningvis komma iväg på en liten trip efter bröllopet också. Nån som mhar vart i Turkiet- Öludeniz? nSåg jättefint ut, men har aldrig hört talas om det. Iaf prisvärt och det är nog ungefär vad vi har råd med....
-
Vi kommer att ha 70 gäster, kanske nån mer eller mindre
-
Vi har också tänkt att skriva nåt om varje gäst....en del rimmar vet jag men det verkar rätt svårt att hitta på bra rim om 70 pers :)
-
Har inte orkat gå tillbaka hela tråden för att läsa vad jag missat längesen jag var här nu! Men jag undrar, hur många och vilka låtar ska ni ha i kyrkan?
Som det ser ut för oss just nu blir det 2 låtar som vår solist ska sjunga - Making memories of us, Keith Urban och Unchained Melody med Righteous Brothers.
Bröllopsvalsen blir Mötley Crues Without You :)
Min klänning är köpt och jag gav 3200 för allt, inkl skor. Finns att se i mitt galleri -
Tackar =) Blev störtförtjust när jag provade den
MJ 2008 skrev 2007-11-21 19:46:58 följande:
starchick: Fin klänning! :) -
Antar att klänningen i ditt galleri är den du ska ha? Oerhört vacker måste jag säga
MJ 2008 skrev 2007-11-21 19:46:58 följande:
starchick: Fin klänning! :) -
Vi har skickat våra inbjudningar nu och vi gjorde dom själva i form av ett foto, bild finns i mitt galleri om nån e nyfiken nu väntar vi bara på att folk ska tacka ja också....bara 1 av 90 hittils som har hört av sej haha....
-
Ja jag tänkte bli av med 10 kg innan 31 maj....får väl se hur det går....gick sketabra innan julen(hade gått ner fr 66 till 64) men nu väger jag 68 ist haha
Idag ska jag äta pizza och imorrn börjar mitt nya nyttigare liv hihi...
FruFA skrev 2008-01-04 16:11:20 följande:Oj, är vi sent ute...Blir skitstressad av allt som skall fixas innan 10 maj... För att inte tala om att jag vill gå ner 15 kilo oxå...Har gett mig "godisförbud" till "Alla Hjärtans dag" -
Och jag tror inte ni är sent ute, det är jag som är tidig...orkade inte vänta mer + att vi har min släkt som bor en bit bort =)
-
Jättefin,verkligen!!!!
Mica o Krille skrev 2008-01-05 18:00:01 följande:
Idag har jag provat klänningar o denna blev jag bara så kär i! www.bonny.com/index.phpÅh!