Inlägg från: 3Maj08 |Visa alla inlägg
  • 3Maj08

Maj 2008 fortsättning

Tjohoo nu hittade jag på er
    Såhär långt har vi kommit:

Vi har:
    Bokat kyrka +lokal
    Bokat svit på hotell (bröllopsnatten)
    Bokat frisör + sminkning
    Bokat fotograf
    Bestämt vem som ska vara tärna/bestman
    Bestämt att vi ska ha Italiensk buffe´(ej hela menyn)
    Bestämt tema: Champagne/brunt
    Gjort klart inbjudningskorten som skickas ut i början av Jan
    Gjort klart festprogrammen

Nu är det med min bröllopsklänning jag har så svårt att bestämma mig för.. är just nu inne på min 4:e (i tankarna alltså .,. men jag ångrar mig ju bara hela tiden..

• 3Maj08

fru Thomasson skrev 2007-12-04 19:57:44 följande:

Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg. För 2 veckor sedan var jag klar med alla inbjudningar, 72 stycken. Det hade tagit mig nästan 2 veckor varenda kväll att få dem färdiga...då upptäcker vi att jag skrivit fel dag på alla inbjudningar!!!! Vi hade även hunnit dela ut några inbjudningar men ingen hade upptäckt detta misstag. Kan inte påstå att jag varit på så gott humör och motivationen att sätta sig och göra om det har inte funnits. Men nu börjar jag känna pressen att få iväg dem så det är väl lika bra att bita i det sura äpplet....Ett tips till er alla som gör egna inbjudningar. Låt någon annan läsa igenom det ni skrivit så det inte blir fel!!!
    Jag gjorde likadant.. fast dte var ett litet fel.. vi hade skrivit en dikt på sidan och istället för resa stod det resan. Det blev på 9 kort innan vi märkte det men vi skickar de korten till de mycket äldre generationen för de är så dåliga o läsa och kommer knappast att tänka på det
  • 3Maj08

En kort presentation av oss också:

Jag: En perfektionist på 26 år som jobbar som Kommunikatör. Jag har supersvårt med alla val. Jag håller på i oändligheter med allt och kan inte bestämma mig. Det här var jiobbigare än jag trodde Vill ju att allt ska vara perfekt!

Han: 28 år som jobbar inom markanläggning. Han tar det som det kommer och är helt cool lugn inför detta. Det är tur att en av oss är det iallafall

Vi har vart tillsammans i snart 5 år och är verkligen kära fortfarande, det känns såååå perfekt och jag är så lycklig att äntligen få bli gift! Innan har han sagt att han vill gifta sig efter 30 men han ändrade sig o jag blev överlycklig Vi har en son på 2 år och gifter oss alltså efter 5 år tillsammans.

• 3Maj08

Är Offwhite ungefär samma som Ivory?
    Någon som vet?

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning