Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Maj 2008 fortsättning

För oss blir det new york, inte så soligt och romantiskt, men en tuff upplevelse...

• Majsis2008

har inte tittat in i denna tråden på ett tag...men nu är jag här...
    Idag fick jag mina bilder på min klänning, och är supernöjd. Allt bara flyter på enligt planeringen med...snart dags och skocka ut inbjudningarna med....ska bli så kul o få sätta fart ordentligt....

• Majsis2008

aaaaaahhhhh idag kom min klänning!!!! dock inte provat den, tänk om den inte passar nu!!!!då blir d tvärbantning hahah

• Majsis2008

ja, jag har längtat efter min sen jag gjorde beställningen i början av nov. Gick ändå snabbt då den kommer från Kina...

• Majsis2008

Jag hade gjort inbjudningar, men dom blev jag inte nöjd med alls...så nu har jag beställt ett par andra och ska göra det mycket enklare utan massa klistrande....bara infon som ska klistras fast typ...hoppas dom kommer idag...

• Majsis2008

hmm godisråttan: vad e d ni har kvar?
    jag sk göra om våra inbjudningar, festprogram, bordsplacering, kolla skor, smycken, fixa musik, kolla ring o sv...jag har oxå maaaaassa kvar

• Majsis2008

Godisråttan, du och jag e i ungefär samma steg i planeringen så du e inte ensam....vi kommer oxå skicka ut våra i början av februari...o s a e ett aprilskäm (1:a april) och vi gifter oss 31 maj, så hinner folk kolla barnvakt om dom ska ha d och så..

• Majsis2008

jag vet inte heller vad man ska göra med transport...men har våran egna bil i tankarna...att man putsar upp den och den pyntar upp den....men jag vet inte, helst av allt skulle jag vilja åka vit limo, men den kostar oxå...

• Majsis2008

här i gbg kostar den som finns 1500 första timman, sen är det 1200/timma....

• Majsis2008

31 maj 2008..jag håller nog med din m2b....att om ni har d på samma ställe så är d inte värt d...då had ejga helltre lagt dom pengarna på resa, hotellövernattning, tårtan,musik eller nåt...

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning