Maj 2008 fortsättning
sommarbröllop2008: Jag har också fått uppgifter från bageriet att råvarupriserna ska gå upp, men jag vet inte riktigt hur mycket ökningen är. Vi fick pris på ca 23 kr/bit för typ Prinsesstårta eller liknande.
sommarbröllop2008: Jag har också fått uppgifter från bageriet att råvarupriserna ska gå upp, men jag vet inte riktigt hur mycket ökningen är. Vi fick pris på ca 23 kr/bit för typ Prinsesstårta eller liknande.
Brudbutiken där vi var i fredags hade en del klänningar på rea. Vill man inte lägga ut så mycket pengar kan man ju börja att titta där.
Visste på et ungefär vad jag ville ha eller iaf vad jag INTE ville ha. Min klänningen ser inte ut som en jag trodde att jag skulle välja, men jag älskar den.
Njut av att prova. Jag tyckte att det var helt underbart och ångrar nästan att jag bestämde mig så snabbt.
I vissa butiker slipper man lång väntetid om man bokar en provning innan + att det då finns tid avsatt åt bara dig hos en expedit. Lycka till alla ni som inte köpt klänning än!
3100 kr med skor!
Vi har bokat vigselförrättare
Lokal till festen
Fixat kläder till oss båda
Musik under kvällen
Solist till vigseln
Bestman, brudtärna och toastmaster
Inbjdningarna klara skickas imorgon
Planerat halva dukningen och en del annat
Glömde ju har precis bokat bröllopsresan! Kryssning i Medelhavet! Åker 5 dagar efter vigseln.