Maj 2008 fortsättning
Nu har jag hittat "MIN" frisör som kan göra uppsättningen. Känns riktigt skönt att veta att det är fixat och att jag har hittat en jag trivs med.
Hur går det för er andra?
Trevlig helg önskar jag er
Nu har jag hittat "MIN" frisör som kan göra uppsättningen. Känns riktigt skönt att veta att det är fixat och att jag har hittat en jag trivs med.
Hur går det för er andra?
Trevlig helg önskar jag er
Jag uppdaterar listan...såg att vi hade tappat några på vöägen, hoppas alla är med nu
Tittierik - 2 maj - Växjö
Fru Thomasson - 2 maj - Flädie Kyrka, Flädie
Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
3 maj 08 - 3 maj - Linköping
Pingstbrud 2008 - 10 Maj - Varberg
Barbabruden - 10 Maj kl: 14 - Masthuggskyrkan, Göteborg
Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
Jessie77 - 10 maj kl 15 - Eds kyrka, Upplandsväsby
Eliasbrud- 10 maj kl 15- björkö-arholma kyrka, norrtälje
Trassel - 10 maj kl 15.30 - Masthuggskyrkan, Göteborg
Hannafia- 10 maj kl. 15:00- Stora Skedvi kyrka, Säter
ntlove83-10 maj kl 16:00 - Kiruna Kyrka, Kiruna
Apan Apansson - 10 maj kl 16.00 - Södra Mellby Kyrka, Kivik
lottis84 - 17 maj kl 14:30 -Fässbergs kyrka, Mölndal
Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
Samos07 - 17 Maj - Falsterbo Kyrka
0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
JhS2008 - 24 maj - Linköping
24 maj 08 - 24 maj- Rya Kyrka, Örkelljunga.
Majjsan74 - 24 maj - Stockholm.
Pandis2405 - 24 maj - Täby kyrka, Stockholm
MrsTom - 24 maj - Täby Kyrka, Stockholm
bridetobe maj08 - 24 maj - Rytterne kyrka, Västerås
Maj2008 - 24 maj - Råda kyrka, Mölnlycke
Luuna- 24 maj- Lönneberga kyrka, Lönneberga
MJ 2008 - 24 maj kl. 16.00 - Boråsområdet (bor på liten ort & det är inte officiellt ännu)
Peters Fridelina - 31 mal kl: 13.30 - Södra Sallerup - Malmö
majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg
Starchick - 31 Maj kl 15.00 - Herrljunga Kyrka, Herrljunga
Fru Hennerdal - 31 Maj - Tysslinge Kyrka, utanför Örebro
mika o jerry - 31 Maj kl 16.00 - Högalidskyrkan, Södermalm Stockholm
RangaTanga - 31 maj - Varbergs Stadshotell
Gossis - 31 maj
maj bruden - Maria&Jerry - 31 Maj - Svedala kyrka
stfa - Stina & Mikael - 31 maj - Överluleå kyrka
Vår budget ligger på ca 55tkr, men då e inte resan inräknad. Vi kommer betala allt själv. Även vi sparar och snålar!
Vi kommer också önska oss pengar till bröllopsresan, men kommer nog framförallt använda det som fickpengar, för allt ska ju vara betalt innan.
Vad tiden går fort... idag är det 6 månader tills man gifter sig den 17 maj. Idag ska vi bara njuta av livet... äta och dricka lite gott och titta på Labero på Rondo (Göteborg).
Ha en trevlig helg, det ska jag ha
Idag beställde vi vår resa. Med tanke på att vi inte är vana resemänniskor så vald vi en bussresa till Paris, 7 dagar. Det känns helt rätt... får mycket inbakat och man kan bara njuta och slippa stress.
JhS2008: Jag kommer precis ha fyllt 24 och min blivande 28.
Vi kommer bara en enkel dekoration på bordet, vill inte att det blir för mycket. Vi kommer ha vaser med en rödros och någon grön kvist. Sen kommer vi ha ljus... vill helst ha värme ljus i någon sorts ljusstaket som är lila, men har inte hittat något som passar än. Dock har jag hittat vanlliga ljus som är lila, så i västa fall blir det sådana... hmm hängde ni med?
Vi kommer ha honnörsbord och borden kommer troligt vis stå som ett E, möjligen med fyra bord ifrån honnörsbordet istället för tre... beror lite på hur många vi blir och hur många vi sätter på honnörsbordet.
Offis: Vi kommer använda resturangens vaser. Det vi är ute efter är lila värmeljusstakar.
Pingstbrud 2008: Det var tråkigt att höra att ert bröllop krockar med någon annans. Jag skulle inte kunna överge vårt datum. Nu har man planerat så länge och så mycket är bokat. Man ser framemot denna dagen, just den dagen. Jag förstår att ni står inför ett svårt val. Men jag hade nog behållt datumet och letat efter någon annan som hade kunnat ta den uppgiften. vet inte om det hjälpte... lycka till!
Så var det en presentation:
Jag född -84 är förskolelärare och han är född -80 och är programerare (data). Har varit ett par sedan feb. 01 och förlovade sedan feb. 02.
Vet vi har diskuterat detta tidigare... men när ska ni skicka ut era inbjudningskort och när ska ni ha osa?
Vi funderar på att skicka ut de så de är frame typ 17 januari (4 månader innan bröllopet) och att sista osa dagen är typ den 27 mars och bröllopet äger rum den 17 maj. Är det lagom tidsförhållande, eller?