• Mrs  B

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Pumpkin

Godmorgon!

Bra pris ni har fått!!!!

Vi tog ju också vårt på en resturang/hotell och det var verkligen värt det, priset alltså. Vår slutnota blev ca 18 000 kr 35 gäster (välkomstdrink, tilltugg, förrätt + 1 glas vin eller öl, varmrätt + 2-3 glas vin eller öl, kaffe, avec, en drink i baren och akaffe igen). Blommor på borden, personal, service osv.

Fixade tårta och tryffel på ett annat ställe.

• Mrs  B

Grattis Anja!

Hoppas du har fått en underbar kväll och att du har blivit lite bortskämd ikväll!

Pumpkin
    Förstår hur du känner dig angående jobbet.
    Jag hade ju mitt i våras/somras, inget kul alls.....

• Mrs  B

Pumpkin

Jag behövde en paus mellan beskedet och det att jag tog tag i mina ansökningar igen. Det kanske du också kan behöva?????

Sataya
    Jag ska också ha barn i januari....

• Mrs  B

Sataya

6 januari föds vår tredje pojke.

Ni då?

• Mrs  B

Anja

Vi hade dj in a box på vårt bröllop och vi var supernöjda med det. Vi betalade 2000 kr och fick ha boxen från fredagskväll till söndagskväll. Hämtade den i Löddeköping.

Du/ni sitter hemma vid internet och bestämmer vilka låtar ni vill ha och i vilken ordning och sen när ni fått boxen och allt är riggat är det bara att trycka på play och sen sköter den allt själv. Vi fick ihop över 5 timmar med musik.

Vi fick högtalare med i paketet och beställde en microfon till.

Vi blandade alla låtar hej vilt och den äldsta hos oss var 88 år och den yngsta runt 25 år.
    Vår äldre generation lämnade festen sist så det var bra att vi blandade musiken som vi gjorde.

Alevera
    Stort grattis till dottern som tittat ut!!!!!!!!!!!!!
    Här väntar vi med spänning på vår.

• Mrs  B

En hustomte tittar in!!!!!

Anja
    Till min sons fröknar köpte vi i år ett presentkort på en resturang så alla fyra fröknarna kan gå ut och äta och dricka gott tillsammans. Det trodde vi att de skulle uppskatta i alla fall och det gjorde de, (de fick sin present redan på Lucia nämligen).

Nu har ju även jag jobbat som förskollärare i 2 år och det hade jag också velat ha för det är sånt man oftast bara pratar om att göra men som aldrig blir av.

Annat lyckat är ju:
    Vin, mörk choklad, ljus i alla dess former, julblommor........

Lycka till!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.